خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش گیلان خبر داد:

اعزام ۹ورزشکار گیلانی به رقابت‌های پاراآسیایی کره‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۶۲

به گفته رهنما، ورزشکاران گیلانی که در رقابت‌های آسیایی اینچوان کره جنوبی حضور داشتند و با کسب ۹مدال، رکورد تعداد مدال‌های ورزشکاران گیلانی را در رقابت‌های آسیایی ترقی دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اعزام ۹ ورزشکار این استان به همراه کاروان ورزشی ایران، به رقابت‌های پارا آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود رهنما با اعلام این خبر اظهار داشت: بر این اساس، رضا آذرشب در رشته شنای جانبازان و معلولان، صادق حسنی ورسول آتش افروز در رشته فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان، مرتضی رمضانی در رشته فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان و حسین مختاری در رشته دو و می‌دانی جانبازان و معلولان از استان گیلان در رقابت‌های پارا آسیایی حضور می‌یابند.

وی اظهار کرد: همچنین میثم علیپور و مهری فلاحی در رشته والیبال نشسته جانبازان و معلولان، جواد دلاکه در رشته دو و میدانی جانبازان و معلولان و سامان رضی در رشته وزنه برداری جانبازان و معلولان دیگر ورزشکاران گیلانی هستند که در رقابت‌های پارا آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی حضور خواهند یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: محمد رضا شاد دل نیز از استان گیلان به عنوان مربی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

رهنما در ادامه ابراز داشت: امیداوریم که این ورزشکاران نیز در رقابت‌های پارا آسیایی کره جنوبی که از هفته آینده آغاز می‌شود، بدرخشند و بتوانند مدال‌های رنگارنگی را کسب کنند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران گیلانی که در رقابت‌های آسیایی اینچوان کره جنوبی حضور داشتند با کسب ۹مدال، رکورد تعداد مدال‌های ورزشکاران گیلانی را در رقابت‌های آسیایی ترقی دادند و امیداوریم که ورزشکاران گیلانی حاضر در رقابت‌های پارا آسیایی نیز بتوانند روی سکو قرار گیرند و مدال کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز