خبرگزاری کار ایران

دومین‌دوره بازی‌های‌پاراآسیایی - اینچئون؛

سومین پیروزی پیاپی بسکتبال با ویلچر ایران / حذف تیم دوبل بوچیای‌ایران

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۷۷

ملی‌پوشان تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان سومین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشتند.

ملی‌پوشان تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان سومین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با نتیجه ۲۸ بر ۱۰،۲۹ بر ۱۱،۲۳ بر ۱۵ و ۲۲ بر، ۱۲ با امتیاز نهایی ۹۳ بر ۴۸ موفق شد سومین حریف خود در مرحله گروهی را نیز مغلوب کند. پیش از این تیم ایران در ۲ دیدار گذشته تیم‌های مالزی و کویت را پشت سر گذاشته و در چهارمین دیدار خود فردا، دوشنبه ۲۸مهرماه، ساعت ۱۴ به وقت محلی به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت.

شکست نماینده بدمینتون ایران در اولین دیدار

مریم رحمانی، تنها نماینده ایران در رشته بدمینتون در اولین دیدار خود مقابل حریفی از اندونزی مغلوب شد. وی این دیدار را با نتیجه دو بر یک به حریف خود واگذار کرد. در گروه رحمانی، حریفانی از اندونزی، تایلند و چین حضور دارند که رحمانی در دو بازی آینده خود با رقیبان تایلندی و چینی روبرو خواهد شد. ایران برای اولین بار است که نماینده‌ای در رشته بدمینتون به بازی‌های پاراآسیایی اعزام کرده است.

کسب ۲ برد تیمی برای تیم بوچیای ایران

در اولین روز رقابت‌های بوچیا، تیم ملی کشورمان در دو گروه ۲ نفره رقابت‌های دوبل را آغاز کردند. تیم مریم ملکی و زهرا قنبری، در کلاس BC۴ اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی را مقابل چین با پیروزی پشت سر گذاشتند و در دومین دیدار مقابل تایلند مغلوب شدند.

این تیم در سومین دیدار مقدماتی امروز به مصاف حریفان اماراتی می رود و با پایان یافتن این مسابقه، تکلیف این گروه برای صعود به دور بعد مشخص خواهد شد. فاطمه بهمنی و محمد رضا کاری در کلاس BC۳ نیز دیگر تیم دوبل ایران بودند که به مصاف حریفان رفتند. این گروه اولین دیدار خود مقابل ژاپن را واگذار کرد و در دومین دیدار مرحله مقدماتی برابر سنگاپور به پیروزی رسید. سومین دیدار این تیم نیز مقابل تیم ماکائو برگزار خواهد شد.

فوتبال ۷ نفره با پیروزی آغاز کرد

تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران اولین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی را با پیروزی به پایان رساند. در این دیدار که در ورزشگاه نامدونگ شهر اینچئون برگزار شد، ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر اولین حریف خود را مغلوب کردند. گل های ایران را فرزاد مهری در دقیقه ۱۷، مسلم اکبری در دقیقه ۳۰ و حسین تیز بر در دقیقه ۵۰ به ثمر رساندند. تیم ملی ایران فردا، دوشنبه ۲۸ مهر، مقابل سنگاپور به میدان خواهد رفت.

تیم دوبل بوچیای ‌ایران از صعود به مرحله بعد بازماند

تیم ملی بوچیای ایران در اولین روز از رقابت های گروهی با چهار ورزشکار و در دو گروه به میدان رفت. تیم مریم ملکی و زهرا قنبری در کلاس BC۴، در اولین دیدار مقابل چین به پیروزی دست یافتند و دومین دیدار خود مقابل تایلند را واگذار کردند. این تیم در سومین دیدار خود مقابل امارات به میدان رفت و این دیدار را نیز با نتیجه ۷ بر صفر با پیروزی به پایان برد. با وجود دو برد، تیم ایران در کلاس BC۴ به دلیل تفاضل امتیاز از راه یابی به مرحله بعد بازماند. از این گروه تیم های چین و تایلند به مرحله بعد راه یافتند. دیگر تیم دوبل ایران در گروه BC۳ نیز در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مقابل ماکائو به میدان خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز