خبرگزاری کار ایران

دومین‌دوره‌بازی‌های‌پاراآسیایی - اینچئون؛

مختاری به مدال طلای پرتاب دیسک دست یافت / چهارمین‌طلا برای کاروان غدیر

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۲۹

در نخستین روز بازی‌های پاراآسیایی اینچئون چهارمین مدال طلای کاروان ایران در رشته دوومیدانی و در پرتاب دیسک مردان به دست آمد و مختاری مدال زرین طلا را به گردن آویخت.

چهارمین مدال طلای کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در پرتاب دیسک مردان به دست آمد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی علیرضا مختاری در ماده پرتاب دیسک مردان کلاس F۵۱/۵۲ / ۵۳ با ثبت رکورد ۲۱ متر و ۸۶ سانتی‌متر به مقام نخست دست یافت تا مدال طلای این ماده را به خود اختصاص دهد. این چهارمین مدال طلای کاروان ایران در نخستین روز بازی های پاراآسیایی اینچئون بود.

تیم بوچیا در کلاس BC۳ به مرحله بعد راه یافت

تیم بوچیای ایران متشکل از فاطمه بهمنی و محمد رضا کاری از رقابت های مرحله مقدماتی صعود کرد. تیم ایران در این کلاس ابتدا مقابل ژاپن با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب شد و پس از آن با دو پیروزی مقابل سنگاپور(۳ بر ۲) و ماکائو(۱۰ بر صفر) موفق شد به رقابت های دور بعد صعود کند. از این گروه تیم‌های ایران، ژاپن، کره جنوبی و هنگ‌کنگ به رقابت‌های دور بعد صعود کردند و فردا برای کسب عناوین اول تا چهارم با هم رقابت می کنند.

مدال آوران ایران در دومین دوره بازی های پاراآسیایی به شرح زیر است:

مدال طلا:
۱ - وحید کشتکار(شنا) ۲ - سیدعرفان حسینی(پرتاب نیزه) ۳ - ساره جوانمردی(تپانچه ۵۰ متر) ۴ - علیرضا مختاری(پرتاب دیسک)

مدال نقره:
۱ - سجاد نیک پرست(پرتاب نیزه کلاس F۱۳) ۲ - جاوید احسانی نیک(پرتاب وزنه) ۳ - هاجر تکتاز(پرتاب دیسک) ۴ - حمید اسلامی(دوومیدانی) ۵ - محمدحسین کریمی(شنا) ۶ - علی الهی(دوومیدانی ۵۰۰۰ متر کلاس T۱۲)

مدال برنز:
۱ - یونس سیفی‌پور(دوومیدانی پرتاب دیسک کلاس F۳۲-۳۳)

دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی اینچئون از ۱۸ تا ۲۴ اکتبر(۲۶ مهر تا دوم آبان ماه) در اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود. در این دوره از رقابت ها شش هزار شرکت‌کننده شامل ۴۵۰۰ ورزشکار و ۱۵۰۰ مسئول از ۴۱ کشور جهان حضور دارند. کاروان ورزشی ایران با ۲۰۴ ورزشکار شامل ۱۴۵ مرد و ۵۶ زن در ۱۶ رشته در این بازی ها شرکت کرده است. کاروان ورزش ایران در دوره گذشته این بازی ها که به میزبانی گوانگجو چین برگزار شد با کسب ۲۳ مدال طلا، ۱۷ مدال نقره و ۲۰ مدال برنز به عنوان چهارمی دست پیدا کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز