خبرگزاری کار ایران

دومین‌دوره‌بازی‌های‌پاراآسیایی - اینچئون؛

ساره جوانمردی دوباره طلایی شد / میرشکاری و زمانی نقره گرفتند، محمودی برنز

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۸۳

در دومین روز از رقابت های تیراندازی، ساره جوانمردی، بانوی ملی پوش تیم تیراندازی برای دومین بار نشان طلا را بر گردن آویخت.

در دومین روز از رقابت های تیراندازی، ساره جوانمردی، بانوی ملی پوش تیم تیراندازی برای دومین بار نشان طلا را بر گردن آویخت.

به گزارش ایلنا، ساره جوانمردی در پایان مسابقات تپانچه بادی ۱۰ متر، رشته P۲ توانست با کسب ۳۸۰ امتیاز در دور مقدماتی و ۴/۲۰۰ در فینال، به نشان طلا و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد. وی موفق شد رکورد پیشین فینال این رشته را که در اختیار خودش بود نیز ارتقا دهد. در رقابت‌های همین ماده، عالیه محمودی، دیگر نماینده کشورمان با امتیاز ۹/۱۶۴ به نشان برنز دست یافت.

نقره مهدی زمانی در تپانچه بادی ۱۰ متر

در ادامه رقابت‌های تیراندازی، مهدی زمانی، دیگر نماینده کشورمان در رقابت های تپانچه بادی مردان به نشان نقره دست یافت. وی با ثبت رکورد ۵/۱۹۳، به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، نماینده تایلند قهرمان شد و تیراندازی از کره سوم شد.

میرشکاری به نقره پرتاب نیزه دست یافت

در ادامه رقابت‌های دو ومیدانی، عبدالرسول میرشکاری، نماینده کشورمان در رقابت‌های پرتاب نیزه، به نشان برنز دست پیدا کرد. وی در رقابت‌های این ماده، در کلاس F۵۶ با ثبت رکورد ۵۲ متر و ۷۰ سانتی متر، سوم شد و نشان برنز را از آن خود کرد. در این ماده پرتابگر چینی قهرمان شد و ورزشکاری از هند به عنوان نایب قهرمانی رسید.

دستیابی متقیان و ملکی به نشان‌های نقره و برنز

در ادامه مسابقات دو ومیدانی، دو بانوی ملی پوش کشورمان در رقابت های پرتاب نیزه به میدان رفتند. هاشمیه متقیان درماده پرتاب نیزه، کلاس F۵۵/۵۶، با ثبت رکورد ۱۴ متر و ۲۲ سانتی متر به نشان نقره دست یافت. در مسابقات همین ماده و کلاس، لیلا ملکی دیگر نماینده کشورمان با ثبت رکورد ۱۳ متر و ۴۸ سانتی متر، سوم شد و نشان برنز را کسب کرد.

دومین برد والیبال نشسته ایران

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به دومین پیروزی پیاپی خود دست یافت. در دیدار برگزار شده بین تیم های ایران و ژاپن، ملی پوشان کشورمان در سه گیم متوالی با نتایج، ۲۵ بر ۱۰،۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۱ و نتیجه نهایی سه بر صفر، حریف خود را مغلوب کردند. پیش از این، ایران تیم ملی مغلولستان را شکست داده بود و فردا در سومین دیدار خود مقابل قزاقستان به میدان خواهد رفت.

تیم بوچیای ایران چهارم شد

در ادامه رقابت‌های بوچیا، تیم دوبل کلاس BC۳ کشورمان به عنوان چهارم دست یافت. محمد رضا کاری و فاطمه بهمنی، صبح امروز برای کسب مدال برنز با تیم هنگ کنگ روبرو شدند و با نتیجه ۵ بر یک مغلوب این تیم شده و از دست یابی به نشان بازماندند. تیم دوبل ایران پیش از این دیدار نیز مقابل کره شکست را پذیرفت و به دیدار فینال راه نیافت. در این کلاس کره جنوبی به عنوان قهرمانی رسید و ژاپن نیز نایب قهرمان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز