خبرگزاری کار ایران

دومین‌دوره‌بازی‌های‌پاراآسیایی - اینچئون؛

دهمین طلای کاروان ایران بر گردن سیفی‌پور

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۱۲

در ادامه رقابت‌های دوو میدانی، یونس سیفی‌پور، در ماده پرتاب وزنه به نشان طلا و عنوان قهرمانی دست یافت.

در ادامه رقابت‌های دوو میدانی، یونس سیفی‌پور، در ماده پرتاب وزنه به نشان‌طلا و عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش ایلنا، یونس سیفی‌پور در رقابت‌های پرتاب وزنه، کلاس F۳۲ با ثبت رکورد ۶ متر و ۸۵ سانتیمتر، قهرمان شد و نشان طلا را از آن خود کرد. نمایندگان کویت و کره‌جنوبی نیز به ترتیب به مدال‌نقره و برنز این ماده دست یافتند. نشان طلای سیفی‌پور، دهمین نشان طلای کاروان ایران بود.


والیبال نشسته بانوان مقابل سریلانکا مقتدرانه پیروز شد

تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان دومین دیدار خود را مقابل سریلانکا برگزار کرد و پیروز شد. بانوان والیبالیست ایرانی در ۳ گیم متوالی با نتایج ۲۵ بر ۵،۲۵ بر ۵،۲۵ بر ۹ و نتیجه نهایی ۳ بر صفر، از سد حریف عبور کردند و اولین پیروزی خود در مسابقات پاراآسیایی را به ثبت رساندند. روز گذشته تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران مقابل چین، قهرمان جهان مغلوب شد.

اکبر عالی پور در تفنگ درازکش ششم شد

اکبر عالی‌پور، نماینده کشورمان در رقابت‌های تفنگ درازکش کلاس SH۲ به عنوان ششم بسنده کرد. تیراندازانی از کره‌جنوبی، تایلند و کره‌جنوبی، عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در این مسابقات معصومه خدابخشی و هادی نجفی موفق نشدند به فینال راه یابند.

تعداد مدال های کاروان ایران از مرز ۵۰ گذشت

ملی‌پوشان جانباز و معلول کشورمان تاکنون موفق به کسب ۵۱مدال از دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی شده‌اند. در سومین روز مسابقات، تا این لحظه، ملی‌پوشان ایرانی موفق به کسب ۹مدال شدند که شامل ۲ طلا، ۳ نقره و ۴برنز بود. کاروان ایران در روز اول و دوم ۸ طلا، ۲۳ نقره و ۱۱ برنز کسب کرده بود و با کسب مدال‌های امروز، تاکنون ۵۱ مدال تصاحب کرده ودر جایگاه پنجم قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز