خبرگزاری کار ایران

دومین‌دوره‌بازی‌های‌پاراآسیایی - اینچئون؛

ملک پور، محمدیان و خالوندی در دوومیدانی طلا گرفتند / کاروان ایران ۱۸ طلایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۵۶

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران در رقابت های پرتاب دیسک عنوان قهرمانی و مدال طلا را به خود اختصاص داد. عضو دیگر تیم ملی ایران نیز مدال نقره این رشته در دومین دوره بازی های پاراآسیایی را به خود اختصاص داد.

محمد علی ملک پور در ماده پرتاب دیسک، سجاد محمدیان در پرتاب وزنه و محمد خالوندی در پرتاب نیزه رقابت های دوومیدانی بازی های پاراآسیایی اینچئون با کسب سه مدال طلا، تعداد مدال های زرین ایران را به هجده رساندند.

به گزارش ایلنا، محمد علی ملک پور امروز و درادامه رقابت های دوومیدانی بازی های پاراآسیایی در رشته پرتاب دیسک کلاس اف ۵۴ و ۵۵ با پرتابی به مسافت ۳۶ متر و ۵۶ سانتی متر به مدال طلا دست یافت. در همین ماده جلیل باقری جدی با ثبت رکورد ۳۶ متر و ۴۵ سانتی متر نقره گرفت. نماینده چین هم برنز گرفت. مرتضی بختیاری هم دیگرنماینده ایران در این ماده نتوانست مدال بگیرد.

سجاد محمدیان پرتابگر وزنه درکلاس اف ۴۲ با پرتابی به مسافت ۱۳ متر و ۸۶ سانتیمتر قهرمان شد و مهرداد کرم زاده با ۱۲ متر و ۱۸ نقره گرفت. در این ماده نماینده چین برنز گرفت.

در رشته پرتاب نیزه در کلاس اف ۵۵ دو نماینده ایران حسین مختاری و محمد خالوندی حاضر بودند که در نهایت خالوندی توانست با رکورد ۴۲.۱۶ به مقام قهرمانی دست یابد و مختاری از کسب مدال بازماند.

در این رشته، ورزشکارانی از تایلند، چین، عربستان، سری لانکا، سوریه و ویتنام نیز حاضر بودند که رقیب سوری به نقره رسید و ورزشکار ویتنامی برنز گرفت. خالوندی در رقابت های پارالمپیک لندن نیز به مدال طلا رسیده بود.

دومین دوره بازی های پاراآسیایی در کشور کره جنوبی دنبال می شود و تا روز دوم مهرماه ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز