خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک؛

سیامند رحمان برترین ورزشکار برتر جهان در ماه اکتبر شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۸۶

پس از رحمان و جوانمردی، به ترتیب ورزشکارانی از گامبیا(ویلچررانی)، چین(شمشیربازی)، تایلند(تنیس با ویلچر) و چین(شنا) عناوین سوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان، با کسب بیش از ۶۰ درصد آرا از نظر سنجی وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک(IPC)، عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در نظر سنجی خود ۶ ورزشکار را برای کسب عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر معرفی کرده بود که از میان آنها سیامند رحمان و ساره جوانمردی، به عنوان نمایندگان ایران حضور داشتند.

پس از پایان مهلت نظر سنجی، سیامند رحمان، قهرمان طلایی مسابقات پاراآسیایی اینچئون، شصت و سه و نه دهم درصد از آرای اخذ شده را به خود اختصاص داد و به عنوان ورزشکار برتر این ماه، نام گرفت.

پس از او، ساره جوانمردی، دیگر ورزشکار کشورمان با کسب سی و چهار و سه دهم درصد از آرا، در جایگاه دوم این لیست قرار گرفت.

بدین ترتیب، پس از درخشش کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی اینچئون، بار دیگر نمایندگان کشورمان باعثسربلندی و افتخار ایران شدند.

پس از سیامند رحمان و ساره جوانمردی، به ترتیب ورزشکارانی از گامبیا(ویلچررانی)، چین(شمشیربازی)، تایلند(تنیس با ویلچر) و چین(شنا) عناوین سوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز