خبرگزاری کار ایران

به زودی تمرینات خود را از سرمی‌گیرم؛

رحمان: هرگز فکر نمی‌کردم به اینجا برسم / امیدوارم در ریو رکورد بزنم

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۱۲

از تمامی افرادی که در نظر سنجی به من لطف داشتند و رای دادند، تشکر می‌کنم و تک‌تک این آرا وظیفه من را بیش از پیش سنگین کرد.

قوی‌ترین مرد دارای معلولیت‌جهان درخصوص انتخابش به عنوان ورزشکار منتخب ماه اکتبر گفت: از تمامی افرادی که در نظر سنجی به من لطف داشتند و رای دادند، تشکر می‌کنم و تک‌تک این آرا وظیفه من را بیش از پیش سنگین کرد.

به گزارش ایلنا، سیامند رحمان در ادامه افزود: فکر می‌کنم عمده دلیل انتخاب‌من به عنوان یکی از ۶ کاندید این نظرسنجی، عملکردم در مسابقات پاراآسیایی اینچئون بود که توانستم ۳ بار رکورد جهان و آسیا را جابه‌جا کنم، البته رکوردشکنی من برای بالای ۳۰۰ کیلوگرم به صلاحدید کادر فنی انجام نشد و امیدوارم در زمان مناسب بتوانم این رکورد را نیز به نام خود و کشورم ثبت کنم.

قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان خاطرنشان کرد: به عنوان یک جوان ایرانی بسیار خوشحالم این انتخاب در درجه‌اول نام کشورمان ایران را بار دیگر در سراسر جهان طنین‌انداز کرد و خوشحالی مضاعف من به خاطر این است که نفر دوم این لیست نیز، یک بانوی‌ایرانی و خانم جوانمردی هستند و باید بگویم چه وی اول می‌شد و چه من، فرقی نداشت و مهم نام کشور عزیزمان ایران بود.

وی ادامه داد: روزی که وارد اردوی آمادگی تیم ملی شدم هرگز فکر نمی‌کردم به اینجا برسم، آن زمان وزنه ۱۲۰ کیلوگرمی می‌زدم و کاظم رجبی، قهرمان ارزنده سنگین وزن کشورمان وزنه ۲۶۰ کیلوگرمی می‌زد و آروزی من این بود که بتوانم مثل وی کار کنم، خدا رو شکر می‌کنم طی این چند سال به مرور توانستم در مسابقات مختلف افتخار آفرینی کنم و پرچم کشورم را به اهتزاز دربیاورم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن در پایان گفت: در حال حاضر استراحت می‌کنم و به زودی تمرینات خود را از سر می‌گیرم و امیدوارم در رویدادهای پیش رو و به خصوص مسابقات پارالمپیک ریو در سال ۲۰۱۶بتوانم بار دیگر باعثسرفرازی ملت شریف ایران باشم.

در نظر سنجی انجام شده توسط سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک، سیامند رحمان با کسب شصت و سه و نه دهم درصد آرا توانست عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر در جهان را از آن خود کند و پس از وی ساره جوانمردی، دیگر نماینده کشورمان در جایگاه دوم ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز