خبرگزاری کار ایران

بنیاد جهانی توسعه‌ورزش اعلام کرد؛

زهرا نعمتی یکی از ۱۸ ورزشکار برتر دنیا در سال ۲۰۱۴

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۱۳۴

بنیاد جهانی توسعه ورزش برای اولین بار برنامه انتخاب ورزشکار برتر خود را در ماه ژوئن آغاز نمود. این برنامه به دنبال معرفی ورزشکارانی بود که توانسته‌اند تلاش‌های خود را به جامعه معرفی نمایند.

زهرا نعمتی ملی پوش طلایی تیم ملی تیر و کمان کمیته ملی پارالمپیک که بعد از موفقیت در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، بانوی طلایی ایران نام گرفت، از طرف بنیاد جهانی توسعه ورزش به عنوان ورزشکار نمونه جهان در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، بنیاد جهانی توسعه ورزش برای اولین بار برنامه انتخاب ورزشکار برتر خود را در ماه ژوئن آغاز نمود. این برنامه به دنبال معرفی ورزشکارانی بود که توانسته‌اند تلاش‌های خود را به جامعه معرفی نمایند.

این بنیاد به دنبال آن است تا بتواند در حمایت از ورزش جوانمردانه برای جوانان در سرتاسر جهان نقش پیشگام را داشته باشد و معیارهای انتخاب خود را گزینه های زیر اعلام می نماید:

کار گروهی: اهمیت دادن به کارهای تیمی و در اختیار گذاشتن تجارب خود برای دیگران
یکپارچگی: تمام اقدامات در جهت ترویج اعتماد، احترام، و وحدت باشد.
رفتار ورزشی: اهمیت دادن به برابری از جایگاه ویژه ای در ورزش برخوردار است که همراه با متانت، اخلاق و بازی جوانمردانه است.
ظرافت در کار: تعهد به داشتن رشد سریع در رسیدن به اهداف ماموریت مشخص شده
آموزش: داشتن این عقیده که این امر تاثیر مثبتی را در بلند مدت دارد.

این بنیاد امروز با معرفی ورزشکاران مختلف از سرتاسر جهان، ۱۸ ورزشکار که عملکرد استثنایی از خود نشان داده‌اند را از بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی انتخاب نمود که زهرا نعمتی نیز در بین این ورزشکاران حضور داشت.

از میان ۱۸ ورزشکار برگزیده، ۴ ورزشکار پارالمپیکی نیز به چشم می‌خوردند که نعمتی یکی از آنهاست و این ۴ نفر از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک به بنیاد توسعه ورزش معرفی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز