خبرگزاری کار ایران

ترکیب تیم ملی والیبال نشسته بانوان در جام بین قاره‌ای اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۵۳۷

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات جام بین قاره‌ای در چین خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، لیلی توکلی اظهار داشت: در چهارمین مرحله تمرینات تیم ملی از 14 ورزشکار از 10 استان کشور دعوت به‌عمل آمده که از این تعداد 12 نفر به عنوان ترکیب انتخابی برای مسابقات جام بین قاره‌ای که اسفند ماه سال جاری در چین برگزار می‌شود، مشخص شده‌اند و 2 نفر دیگر از ورزشکاران نیز یکی از گروه سنی جوانان و دیگری از بازیکنان باسابقه هستند که در این اردو ملی‌پوشان را همراهی می‌کنند.

وی افزود: جام بین‌قاره‌ای در چین آخرین فرصتی است که می‌توان کلاس‌بندی بازیکنان را برای بازی‌های پارالمپیک ریو مورد تایید قرار داد، لذا ترکیب تیم از ورزشکاران جوان و جدید که کلاس‌بندی بین‌المللی ندارند، انتخاب شده تا ضمن تأیید شدن کلاس‌بندی بین‌المللی، کسب تجربه هم داشته باشند.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین در ادامه گفت: ترکیب اعلام شده برای مسابقات جام بین قاره‌ای، ترکیب نهایی برای بازی‌های پارالمپیک نیست و حتما دست‌خوش تغییرات خواهد شد. هر چقدر بر تعداد ورزشکارانی که کلاس‌بندی بین‌المللی دارند، افزوده شود، دست ما برای انتخاب ترکیبی متنوع‌تر باز است و هم از تجربه بازیکنان قدیمی و هم از انرژی و نیروی بازیکنان جوان‌تر استفاده می‌کنیم.

توکلی اعلام کرد: نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال و بختیاری)، معصومه زارعی بروتی (خراسان رضوی)، زینب ملکی (اصفهان)، زهرا عبدی (زنجان)، زهرا دانای طوس (گلستان)، عشرت کردستانی، بتول جعفریان ارجاس، بتول خلیل‌زاده (کرمان)، زهرا نجاتی‌عارف (همدان)، فرزانه حیدری (هرمزگان)، مهری فلاحی دریاکناری (گیلان) 12 ملی‌پوش معرفی شده هستند که در قالب تیم ملی به مسابقات جام بین قاره‌ای اعزام می‌شوند. ندا پنجه‌باشی از خراسان رضوی و رقیه نعمتی از آذربایجان شرقی نیز دو ملی‌پوش همراه هستند که در این تمرینات حضور دارند.

وی تصریح کرد: اردوی چهارم تیم ملی بانوان از فردا به میزبانی هیئت بندرعباس آغاز می‌شود و ملی‌پوشان دعوت شده تمرینات خود را زیر نظر فرید صائبی، مشاور و مدیر فنی تیم ملی، مریم ایرانمنش، سرمربی تیم ملی و بتول مهرانپور، مربی تیم ملی انجام می‌دهند.

چهارمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان از 27 دی تا 3 بهمن ماه به سرپرستی لیلی توکلی و با همراهی پوران سرلک به عنوان نماینده فرهنگی، در شهر بندرعباس برپاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز