خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوشان والیبال نشسته به پنجمین اردوی پارالمپیکی دعوت شدند

اعضای تیم ملی والیبال نشسته از روز چهارشنبه دور جدید تمرینات خود را برای آماده‌سازی حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو آغاز می‌کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، این پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نشسته در راستای کسب آمادگی برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک 2016 به حساب می‌آید که از روز چهارشنبه در مشهد آغاز شده و تا سیزدهم این ماه ادامه خواهد داشت.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای برپایی این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیمش از 14 بازیکن دعوت کرده است. داود علیپوریان، صادق بیگدلی، ابوالفضل اولیائی، مهرزاد مهروان، امیرحسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری، عیسی زیراهی، میثم علیپور، آرش خرمالی، حسین گلستانی، سید حسین حسینی جد و مهدی بابادی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از تمرینات هستند.

این بازیکنان در این مرحله از تمرینات زیر نظر مستقیم هادی رضایی و علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده، حسین بخشعلی‌پور (مربیان) همراه با محمد صفری (فیزیوتراپ) تمرینات‌شان را دنبال خواهند کرد. فرشید عاشوری هم به عنوان سرپرست در کنار اردونشینان خواهد بود.

اعضای تیم ملی والیبال نشسته در حالی حضور برای آغاز دور جدید تمرینات آماده سازی خود آماده می‌شوند که هفته گذشته در اردوی تدارکاتی به میزبانی دو کشور آلمان و هلند شرکت کردند. این تیم در جریان این اردوها برگزارکننده دیدارهایی برابر تیم های آلمان (4 بازی)، چین (2 بازی) و هلند (2 بازی) بود که در همه آنها برنده از زمین مسابقه خارج شد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران که با 5 طلا و 2 نقره پرافتخارترین تیم حاضر در پارالمپیک ریو به حساب می‌آید، در مرحله مقدماتی رقابت‌های ریو  با ​تیم‌های بوسنی و هرزگوین، روسیه و چین همگروه است.

 

کد خبر : ۳۹۴۰۲۲