خبرگزاری کار ایران

کاظمی‌نسب در گفت‌وگو با ایلنا:

ارتقای رفاه عمومی با شعارمحقق نمی‌شود

کاندیدای دور دوم انتخابات در حوزه اهواز گفت: ارتقای رفاه عمومی مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی با شعارمحقق نمی‌شود.

جواد کاظمی‌نسب الباجی در گفت‌وگو با ایلنا، با تاکید براینکه هدف اصلی ما این است که در چارچوب گفتمان اعتدال، اهواز را به سمت پیشرفت و توسعه حرکت دهیم، اظهارکرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب تصریح کرده‌اند عوامل انحطاط و عقب ماندگی؛ فقر ، فساد و تبعیض است. بر این اساس ما وظیفه اصلی خود را مبارزه با این سه پایه شوم و مخرب می‌دانیم.

کاندیدای لیست جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ادامه داد: ما بنای آن داریم که با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، تکیه بر خرد جمعی، ایجاد تفاهم بین همه دلسوزان مسیر حرکت به سمت پیشرفت و توسعه را در اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون هموارتر کنیم.

کاظمی‌نسب با اشاره به اینکه باید با کمک همه نخبگان و ایجاد ائتلاف به سمت ایجاد اشتغال، مبارزه با بیکاری، مبارزه با فساد، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تدبیر در خصوص مشکلات زیست‌محیطی به ویژه گرد و خاک‌ها حرکت کنیم، گفت: ارتقای رفاه عمومی مردم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی با شعارمحقق نمی‌شود بلکه باید با سیاست‌های مدون مبتنی بر دانش و تجارب محلی و بین‌المللی و همچنین همراهی همه شهروندان به ویژه فعالان مدنی وسیاسی در حوزه‌های اقتصادی ، اجتماعی گام‌های اساسی برای رفاه مردم برداریم.

او با اشاره به اینکه تنوع قومی در اهواز یک فرصت است، تاکید کرد: اقوام مختلف در اهواز سالیان سال است در کنار یکدیگر زندگی می کنند و نه تنها از محنت یکدیگر بی‌غم نیستند، بلکه غمخوار و همراه هم هستند.

کاظمی نسب در پایان تاکید کرد: همراهی با خواست مردم، دفاع از حقوق شهروندان، دفاع از منافع ملی و تامین منافع منطقه‌ای در چارچوب منافع ملی و همراهی با گفتمان اعتدال و دولت مورد حمایت مردم و رهبری، تعهد ما به مردم است و تا پایان بر این تعهد پایبند هستیم.

کد خبر : ۳۶۴۶۷۴