خبرگزاری کار ایران

از سوی جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی؛

همایش «اقتصاد مقاومتی و نقش تدبیر و عقلانیت در عمل» برگزار شد

همایش اقتصاد مقاومتی نقش تدبیر و عقلانیت در اقدام و عمل توسط جبهه تدبیر و توسعه ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم بیش از 40 نفر از منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی از جمله معصومه آقاپور نماینده شبستر، علی وقفچی نماینده زنجان، حسین رضازاده نماینده‌کازرون به همراه برخی فعالان سیاسی، مدیران اقتصادی در این نشست حضور یافتند.

آقاپور: باید برای سال‌های آینده برنامه داشته باشیم

در این نشست معصومه آقاپور با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی ایران و با بیان اینکه ما باید برای سال‌های آینده برنامه داشته باشیم و باید برای ورود به سازمان تجارت جهانی آماده شویم، گفت: بیایید از همین منابع ساده و کارهای کوچک شروع کنیم.

شریف: آماده‌ایم راهبردهایمان را به مجلس ارائه بدهیم

احمد شریف رییس شورای مرکزی جبهه تدبیر و توسعه نیز در همایش اقتصاد مقاومتی نقش تدبیر و عقلانیت در عمل که توسط جبهه تدبیر و توسعه ایران برگزار شد،  اظهار داشت: این جبهه با معرفی ۲۵۰ کاندیدا در بسیاری از شهرهای ایران توانست در دور اول انتخابات ۹۵ نفر و در دور بعدی ۴۷ نفر را به مجلس شورای اسلامی بفرستد.

او با بیان اینکه مهم‌ترین بحثی که متأسفانه این روز‌ها به آن کم توجه می‌شود، بعد نظارتی مجلس است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت رقم بالای بیکاری در بین جوانان کشور و رشد تورم، باید به بعد نظارتی مجلس توجه بیشتری شود.

شریف در ادامه سخنان خود با اشاره به ارائه طرح تشکیل فراکسیون تدبیر و توسعه در مجلس دهم گفت: مهم‌ترین رویکرد این فراکسیون، رویکرد اعتدالی بوده و توسعه اقتصادی از مهم‌ترین برنامه‌های آن است.

وی با تأکید بر اینکه مسیر انتخابات باید از احزاب بگذرد، خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از چهره‌های سیاسی به این همفکری و تفاهم رسیده‌اند که مبنای انتخابات باید حزبی باشد و جبهه تدبیر و توسعه اسلامی آماده است در این راستا راهبردهایی را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

کد خبر : ۳۷۱۷۳۶