خبرگزاری کار ایران

مسئول استان مازندران ستاد مردمی حامیان دکتر روحانی:

تشکل‌ها و نهادهای مردمی، پیشگام حمایت از دکتر روحانی هستند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۱۴۳

یحیی رجبی گالشی، مسئول ستاد تدبیر و توسعه (حامیان مردمی دکتر روحانی) در استان مازندران گفت: تشکل‌ها و نهادهای مردمی، پیشگام حمایت از دکتر روحانی هستند.

به گزارش ایلنا به کمیته اطلاع رسانی ستاد حامیان مردمی دکتر روحانی در مازندران؛ مهندس یحیی رجبی در جمع گروه‌ها و انجمن‌های مردم نهاد، با اشاره به استقبال روز افزون مردم شریف مازندران به دولت تدبیر و امید گفت: تشک‌های مردم نهاد و غیر دولتی با کارکرد تخصصی و حضور فعال در انتخابات جاری نشان دادند در استمرار و ادامه دولت تدبیر و امید در دوره دوازدهم مصمم و استوار هستند و رای به عقلانیت را بر  انحراف و بیراهه ترجیح می دهند.

رجبی افزود: نباید اجازه بدهیم کشور به شرایط گذشته و  عقب بر گردد چرا که آزموده را آزمودن خطاست.

مسئول  ستاد  تدبیر و توسعه (حامیان مردمی دکتر روحانی)  در استان مازندران با  قدردانی از پشتیبانی و همراهی گسترده تشکل‌های مردمی و NGO های حرفه‌ای و تخصصی خاطر نشان ساخت: امروز به همکاری بیشتر و حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات نیاز داریم تا هم منویات رهبری عزیز تحقق یابد و هم دکتر روحانی با آرای قاطع و با فاصله زیاد از رقبا انتخاب شود.

در ادامه این دیدار ، تعدادی از مسئولان و مدیران تشکل‌های مردم نهاد به ایراد سخن پرداخته و از استمرار دولت تدبیر و امید در دوره دوازدهم حمایت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز