خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی حامیان مردمی دکتر روحانی در مازندران:

تخریب‌ها دولت روحانی را از پیمودن مسیر عقلانی منصرف نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۶۰۳

نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی تدبیر و توسعه (حامیان مردمی دکتر روحانی در مازندران ) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نشست خبری که با حضور نمایندگان رسانه‌های سراسری و استانی برگزار شد یحیی رجبی گالشی، رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر روحانی در استان مازندران با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید برای حرکت در مسیر عقلانیت و تدبیر سیاسی گفت: دولت دکتر روحانی با بهره گیری از توان نیروهای اثرگذار سیاسی و نخبگان اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی توانست تا حدود زیادی  ویرانه‌های دولت قبل را سامان بدهد و با آواربرداری از خرابه‌های به جا مانده، تلاش دارد در دوره دوازدهم به اجرای برنامه‌های مدون و ریل گذاری شده بپردازد.

وی افزود: رسانه ها و مطبوعات رکن اصلی توسعه و پیشرفت کشور هستند و با حضور فعال و نقد منصفانه و ارائه راهکارهای عملی در کنار دولت قرار دارند و برخی بد اخلاقی‌ها و تخریب‌های رسانه‌ای مخالفان، هرگز دولت روحانی را در پیمودن مسیر  درست و عقلانی منصرف نخواهد کرد.

رجبی با اشاره به ارتباط گیری خوب و اثر بخش ستاد مردمی در استان با گروه‌های و شخصیت‌های برجسته، متخصصین، دانشگاهیان، فرهنگیان و تشکلهای مردم نهاد در سراسر شهرستان‌های استان مازندران، تصریح کرد: استقبال بی‌نظیر مردم شریف و با تدبیر استان از ستاد مردمی دکتر روحانی نشان داد عزم عمومی بر استمرار و تداوم عقلانیت سیاسی در پرتو تدبیر و امید است. امیدوارم در ۲۹ اردیبهشت شاهد حماسه ای بزرگ با حضور پرشور و ستودنی ملت رشید و آگاه ایران اسلامی به ویژه امت بیدار و شریف مازندران در حمایت از دکتر روحانی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز