خبرگزاری کار ایران

مسعود پزشکیان:

حماسه سیاسی جز با حضور سلایق مختلف شکل نمی‌گیرد

کد خبر : ۶۳۸۳۱

هاشمی گفت خدمت آقا می‌روم و با ایشان مشورت می‌کنم؛ زیرا خود مقام معظم رهبری باید در خلق حماسه سیاسی دخالت کنند. هاشمی می‌خواست با رهبر معظم انقلاب درباره چگونگی خلق حماسه سیاسی و مدیریت فضای سیاسی کشور مشورت کند.

مسعود پزشکیان با تاکید بر ضرورت حضور گروه‌ها و سلایق مختلف سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حماسه سیاسی جز با حضور سلایق مختلف و خواسته‌های آن‌ها شکل نمی‌گیرد.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم تبریز در مجلس، با تاکید بر ضرورت حضور گروه‌ها و سلایق مختلف سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر جو مناسبی در کشور برای حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری آماده نشود، خواسته و نیتی که ایشان به دنبال آن هستند، به نتیجه نخواهد رسید. بزرگ‌ترین، مهم‌ترین و شاخص‌ترین نمود حماسه سیاسی در این سال، انتخابات ریاست جمهوری است و خلق آن، جز با حضور سلایق مختلف نمی‌تواند شکل گیرد.

پزشکیان تاکید کرد: باید جوی در کشور درست شود تا همه مطمئن باشند سلیقه، فکر و نظر آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، در غیر این صورت حضور آن‌ها در این حماسه ضعیف می‌شود که قطعا این مساله در جهت نامگذاری مقام معظم رهبری نخواهد بود.

وی اصحاب رسانه، مسئولان سیاسی و امنیتی و بزرگان کشور را از عناصر موثر در فراهم سازی بستر خلق حماسه سیاسی خواند و تصریح کرد: باید بستری مهیا شود تا نظرات تمام کسانی که به مملکت، انقلاب اسلامی و قانون اساسی معتقد هستند، لحاظ شود.

پزشکیان درباره ی چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر شرایط برای حضور اصلاح طلبان فراهم شود، خاتمی مناسب‌ترین گزینه برای آنهاست و سخت است روی گزینه دیگری تفاهم کنند.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با اشاره به دیدار نوروزی با هاشمی رفسنجانی توضیح داد: آقای رفسنجانی در دیدار نوروزی گفت بحث حماسه اقتصادی را می‌توان با مشورت اقتصاددان‌ها به نتیجه رساند.

وی با بیان اینکه هاشمی نقش مقام معظم رهبری را در حماسه سیاسی بسیار حیاتی خواند، ادامه داد: هاشمی گفت خدمت آقا می‌روم و با ایشان مشورت می‌کنم؛ زیرا خود مقام معظم رهبری باید در خلق حماسه سیاسی دخالت کنند. هاشمی می‌خواست با رهبر معظم انقلاب درباره چگونگی خلق حماسه سیاسی و مدیریت فضای سیاسی کشور مشورت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز