خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد؛

دستبند پلیس بر دستان اوباش شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۸

ماموران مخفیگاه دو متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با رعایت موازین شرعی و قانونی " عباس " و " آرمین " را دستگیر کردند و ساعاتی بعد با اقدام اطلاعاتی ماموران محل کار " شاهرخ " نیز شناسایی و این متهم داخل یکی از آشپزخانه‌های تهیه غذا در شرق تهران، دستگیر شد.

ایلنا: رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری سه تن از اراذل و اوباشی خبر داد که اقدام به تخریب خودروهای شهروندان در شرق تهران می‌کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " علیرضا محرابی "، در تشریح جزئیات دستگیری این اراذل و اوباش، گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان تهرانی مبنی بر اینکه خودروهای شخصی آن‌ها توسط تعدادی از اراذل و اوباش شرق تهران به نام‌های «عباس»، «آرمین»، «محمود» معروف به «شاهرخ» تخریب شده؛ رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پرونده‌ای در این راستا در دادسرای ناحیه ۴ تهران تشکیل شد، گفت: پس از انجام تحقیقات و بررسی در مورد صحت و سقم موضوع، با هماهنگی قاضی پرونده، دستور جلب تمامی متهمان صادر شد.

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ماموران مخفیگاه دو متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با رعایت موازین شرعی و قانونی " عباس " و " آرمین " را دستگیر کردند، گفت: ساعاتی بعد با اقدام اطلاعاتی ماموران محل کار " شاهرخ " نیز شناسایی و این متهم داخل یکی از آشپزخانه‌های تهیه غذا در شرق تهران، دستگیر شد.

محرابی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به پایگاه چهارم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌ بزرگ منتقل شدند و کماکان تحقیق از متهمان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز