خبرگزاری کار ایران

رییس کلانتری ۱۰۸ نواب خبر داد:

انهدام باند سارقان پل‌ها و دریچه‌های فاضلاب شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۶

ساعت ۶ صبح ۳۱ شهریورماه ماموران گشت خودرویی حین گشت زنی و انجام امورات محوله متوجه حضور مشکوک ۲ نفر راننده و سرنشین یک دستگاه پیکان سفید شده‌اند که در حال باز کردن دریچه‌ها و درپوش‌های معابر بودند که سریعا هر دو نفر دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

ایلنا: اعضای باندی که با یک دستگاه پیکان اقدام به سرقت پل‌ها و دریچه‌های فلزی معابر شهر تهران می‌کردند، از سوی پلیس پایتخت دستکیر شدند.

به گزارش ایلنا، در پی افزایش وقوع سرقت در پوش‌ها و پل‌های فلزی نصب شده روی معابر و گذرگاههای عمومی و درخواستهای مکرر نهادهای مسئول از جمله شهرداری و ادرات آب و فاضلاب تهران، پرونده ایی در این رابطه در کلانتری ۱۰۸ نواب تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه ماموران اقدامات فراگیر و گسترده اطلاعاتی خود را به مرحله اجرا گذاشته و ضمن آموزش عوامل گشتی و تخصصی تحقیقات پلیسی خود را آغاز کردند، تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه ساعت ۶ صبح ۳۱ شهریورماه ماموران گشت خودرویی این یگان حین گشت زنی و انجام امورات محوله متوجه حضور مشکوک ۲ نفر راننده و سرنشین یک دستگاه پیکان سفید شده‌اند که درب صندوق عقب آن باز و سرنشینان در حال باز کردن دریچه‌ها و درپوش‌های معابر بودند که سریعا هر دو نفر دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

متهمان به نام‌های «طوفان» ۳۴ساله و «علیرضا» ۳۲ ساله در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کردند مدتی است با توجه به شناخت از منطقه و اشرافیت به محل، اقدام به سرقت دریچه و پل‌های فلزی می‌کنیم و با توجه به گرانی آن‌ها بصورت ضایعات بفروش می‌رساندیم، اعتیاد به مواد مخدر داریم و حاضر به همکاری در راستای شناسایی و دستگیر سایر همدستان خود نیز هستیم.

اصغر عرب عامری رییس کلانتری ۱۰۸ نواب ضمن اعلام این خبر در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان بنا به دستور مقام قضایی جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر سرقت‌های احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز