خبرگزاری کار ایران

۹۱ درصد اسناد هویتی ایرانیان آرشیو الکترونیک شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۸۴

پس از به سرانجام رسیدن آرشیو الکترونیک اسناد باقی مانده، حداکثر تا پایان سال جاری این پروژه به طور کامل مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت.

ایلنا: معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: پیشرفت پروژه آرشیو الکترونیک اسناد از مرز ۹۰ درصد گذشت و حداکثر تا پایان سال جاری به طور کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، حمید پارسایی با بیان اینکه تاکنون حدود ۹۱ درصد اسناد هویتی ایرانیان به صورت الکترونیکی آرشیو شده است، اظهارداشت: این پروژه با زمانبندی سه سال و نیم(از ابتدای نیمسال دوم سال ۸۹ لغایت پایان سال ۹۲) تعریف شده بود که خوشبختانه پیشرفت آن فرا‌تر از حد انتظار بوده است.

وی افزود: علیرغم آنکه پروژه در اکثر قریب به اتفاق استان‌ها به دلیل لزوم تامین نیازمندی‌ها، از ابتدای سال ۹۱ آغاز شد لیکن با تلاش مضاعف مدیران و همکاران ما در استان‌ها، تاخیر بوجود آمده سریعاً جبران شد به نحویکه در پایان شهریور ماه سال جاری تعداد ۲۵ استان پروژه را یا بطور کامل به اتمام رسانده و یا در مرز تکمیل می‌باشند و سایر استانهای باقیمانده نیز تا پایان سال کار را تمام خواهند کرد.

پارسایی با بیان اینکه اسناد ولادت جدید از حدود سه سال پیش بر مبنای پایگاه اطلاعات جمعیتی صادر می‌گردد، اظهار کرد: در خصوص اینگونه اسناد، چنانچه تغییراتی در سند درج نشده باشد، نیاز به آرشیو ندارند زیرا نسخه الکترونیک این اسناد قبل از صدور آن‌ها، در پایگاه ایجاد می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از آرشیو الکترونیک اسناد از سال گذشته آغاز شده است، بیان کرد: سال گذشته با تصویب و ابلاغ دستورالعمل بهره برداری از آرشیو الکترونیک، عملا استفاده از اسناد آرشیو شده در ادارات سازمان آغاز گردید و تاکنون نتایج بسیار خوبی در افزایش سرعت ارائه خدمت به هموطنان بهمراه داشته است.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی وعده داد که پس از به سرانجام رسیدن آرشیو الکترونیک اسناد باقی مانده، حداکثر تا پایان سال جاری این پروژه به طور کامل مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز