خبرگزاری کار ایران

سردار رادان در پاسخ به ایلنا:

دولت به خودروسازان وقت داد / دولت جدید گام جدی بردارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۷۴

از دوستان سازمان استاندارد انتظار داریم اگر قرار است خودروی وانت پراید تولید شود حتما به مساله ایمنی آن توجه کنند که برای حمل بار ایمن باشد.

ایلنا: ‌ جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، گفت: این وقت‌هایی که به خودروسازان داده شد به واسطه منابع قانونی است که دولت اعلام کرده بود.

" سردار رادان " در حاشبه دومین جشنواره رسانه - ایمنی و ترافیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره تولید وانت پراید با بیان اینکه اطلاعی از تولید این خودرو ندارم، تصریح کرد: ‌ از دوستان سازمان استاندارد انتظار داریم اگر قرار است این خودرو تولید شود حتما به مساله ایمنی آن توجه کنند که برای حمل بار ایمن باشد.

وی با تاکید بر اینکه در ایمنی خودرو دوستمان در حوزه استاندارد مسئول هستند، گفت: تاکید ما بر دوستمان در سازمان استاندارد توجه به ایمنی خودرو است چرا که در کشور ما مسافرتها زمینی است و اگر قرار است استانداردی تعیینی شود بر پایه مسافرت‌های زمینی باشد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا، که تا کی قرار است به خودروساز وقت داده شود، اظهار کرد: ‌ ما همواره تاکید داریم که صنعت خودروساز ما کفایت ایمنی کردن خودرو را اگر بخواهد دارد و این وقت‌هایی که به خودروسازان داده شد به واسطه منابع قانونی است که دولت اعلام کرده بود.

وی ادامه داد: ‌ بر این اساس شماره‌گذاری یا عدم شماره گذاری خودرو اعلام می‌شد الان نیز فکر می‌کنیم وقت آن رسیده است که با توجه به حوادثه در جاده‌ها که بعضا ناشی از عدم استاندارد خودرو است رعایت بیشتری شود البته دولت نیز باید در این مسیر گام بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز