خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا تأکید کرد:

تحقق امنیت پایدار با توسعه سرمایه‌های اجتماعی، جامعه محوری و فعالیت‌های تخصصی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۴

امنیت پایدار اجتماعی با مشارکت مردم، حاصل می‌شود و پلیس به تنهایی و بدون مشارکت آن‌ها نمی‌تواند آرامش را در جامعه فراهم کند که خوشبختانه این امر تا کنون در جامعه ما محقق شده است.

ایلنا: رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی گفت: امنیت پایدار در کشور با توسعه سرمایه‌های اجتماعی، جامعه محوری و فعالیت‌های تخصصی محقق شده است.

به گزارش ایلنا، کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا ناجا با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی به عنوان «اقتدار پلیس در سایه مردمداری، قانون مداری و روزآمدی» اظهار داشت: مردم و شهروندان از اصول اساسی تامین امنیت هستند و با مشارکت آن‌ها می‌توان به ثبات امنیت پایدار در جامعه امیدوار بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: این شعار بیانگر حرکت پلیس در مسیر مردم داری، قانون مداری و روز آمدی به عنوان مولفه‌هایی است که ریشه در فرهنگ و تفکر سازمانی دارد و پلیس دستیابی به جامعه‌ای امن را با راهکارهای مشخصی مانند توسعه سرمایه‌های اجتماعی، جامعه‌محوری و فعالیت‌های تخصصی دنبال می‌کند.

هادیانفر با بیان اینکه کننترل اجتماعی موثر در جامعه به دو عامل «همبستگی» و «همنوایی اجتماعی» وابسته است، تصریح کرد: همزمان با کنترل اجتماعی، باید به مقوله «فرهنگ سازی» جامعه نیز پرداخته شود و یک نظام فرهنگی در جامعه به وجود آید که افراد در محیط جامعه، به نوعی به نظم اخلاقی درونی پایبند گردند؛ یعنی از انجام رفتارهای نامطلوب و ناهنجاری‌ها احساس گناه کرده و در مقابل با انجام رفتارهای مطلوب و رعایت ارزشهای اجتماعی، احساس رضایت خاطر داشته باشند.

رئیس پلیس فتا ناجا در خاتمه بیان داشت: امنیت پایدار اجتماعی با مشارکت مردم، حاصل می‌شود و پلیس به تنهایی و بدون مشارکت آن‌ها نمی‌تواند آرامش را در جامعه فراهم کند که خوشبختانه این امر تا کنون در جامعه ما محقق شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز