خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

قیمت مواد مخدر در کشور ۶ برابر افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۴۶

هم‌اکنون مسیر انتقال مواد مخدر از ایران درحال تغییر است / قیمت مواد مخدر هم‌اکنون به ۶ برابر افزایش پیدا کرده است / باتوجه به اینکه در مناطق مرزی بزرگترین تولیدکنندگان مواد مخدر حضور دارند، می‌توانیم ادعا کنیم که کمترین جرائم خشن را در سایه امنیت در کشور داریم.

ایلنا: سردار احمدی مقدم در سی و دومین مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین که با حضور حجت‌ الاسلام دکتر حسن روحانی در این دانشگاه برگزار شد، گفت: ما امروز افتخار میزبانی رئیس جمهور ایران؛ دکتر روحانی؛ را در جمع سربازان داریم. امسال حماسه سیاسی پرشکوه ملت ایران در انتخابات پرشوری رقم خورد که پس از آن تقویت همبستگی، امید و آرامش را در کشور در سایه تدبیر مسئولان شاهد بودیم که موجب یأس دشمن و عزت کشور در منطقه و عرصه بین‌الملل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی با بیان اینکه امروز می‌توان به خوبی حضور ایران را در فراز کشورهای قدرتمند جهان احساس کرد، گفت: امنیتی که امروز تجربه می‌کنیم موجب خنثی شدن تهدیدات دشمن شده است و این امر که تلاش‌های نهادهای حافظ امنیت ارتقای آرامش در کشور را در پی داشته است.

سردار احمدی مقدم همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه در مناطق مرزی کشورمان بزرگترین تولیدکنندگان مواد مخدر حضور دارند، امروز می‌توانیم ادعا کنیم که کمترین جرائم خشن را در سایه امنیت در کشور داریم و این امکان‌پذیر نبوده و نیست مگر در سایه همکاری نهادهای حافظ امنیت همچون شورای عالی امنیت ملی و سازمان‌های امنیتی و قضایی که مقتدرتر از هر زمان سکان آرامش کشور را در دست دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه تلاش‌های هوشمندانه پلیس باید همواره موجب دلگرمی مردم شود، گفت: قانون تنها سند روابط پلیس با مردم است که باید به دور از افراط و تفریط و در چارچوب قانون این رابطه تعریف شود.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح دانش و فناوری باید پلیس را یک گام جلوتر از تبهکار قرار دهد، گفت: این یکی از اهداف روزآمدی نیروی انتظامی است که در سایه تلاش و مجاهدت فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی و همراهی دولت و مردم در نظام اجتماعی دستاوردهای ارزنده‌ای حاصل شده است که ازجمله آن می‌توان به افزایش قدرت کشف جرم با دانش حرفه‌ای و آزمایشگاه‌های به روز که قادرند ۹۰ درصد جرائم خشن را خیلی زود شناسایی کنند؛ اشاره کرد.

وی افزود: همچنین افزایش ضریب کنترل مرزها و بهره‌گیری از سامانه‌های مراقبتی در آن و کاهش تخلفات ترافیکی به گونه‌ای که از سال ۸۴ تاکنون میزان جان‌ باختگان جاده‌ای به یک سوم کاهش یافته است درحالیکه وسایل نقلیه ۵/۲ برابر شده ازجمله این دستاوردها است.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه با تلاش‌هایی که در زمینه عملیات مبارزه با مواد مخدر و استفاده از سگ‌های مواد یافت شده است هم‌اکنون مسیر انتقال مواد مخدر از ایران در حال تغییر است، گفت: قیمت مواد مخدر هم‌اکنون در داخل به ۶ برابر افزایش پیدا کرده است. همچنین ما توانسته‌ایم در بحثجرائم رایانه‌ای با همکاری پلیس فتا دو سوم این جرایم را کشف کنیم که این بالاترین سطح این مورد در دنیاست.

وی افزود: همچنین با حمایت بخش خصوصی هم‌اکنون ۳۰ میلیون دفتر الکترونیکی در سطح کشور به مردم ارائه خدمت می‌کنند که مأموران پلیس از طریق ۳۰ سامانه در مأموریت‌های خود بهره می‌گیرند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین تصریح کرد: تا وصول به چشم‌انداز آرمانی و رسیدن به اهداف نیاز به حمایت‌های بیشتر مسئولان داریم. هدف ما ایجاد آرامش و خدمت برای رضای خدا و عزت در سایه اقتدار و رحمت است. پلیس خدمتگزار از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز