خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور در گفت‌وگو با ایلنا: ‌

پیگیر کاهش سن معاینه فنی خودرو به ۲ سال هستیم / مجلس همکاری کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۲۵

اصلاحیه این قانون در مجلس است و هم‌اکنون در دو کمیسیون مجلس به این مساله رسیدگی می‌شود و امیدواریم تا پایان امسال به سرانجامی برسد.

ایلنا: ‌ رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه به طور مستمر پیگیر کاهش سن معاینه فنی خودرو در مجلس هستیم، گفت: ‌ امیدواریم مجلس با ما همکاری کند.

سردار اسکندر مومنی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره سیاست راهور در کاهش سن معاینه فنی خودرو از ۵ سال به دوسال، اظهار کرد: این افزایش آیین نامه یا بخش نامه نیست و قانونی است که به تایید به مجلس رسیده است از این رو باید از کانال مجلس این کاهش سن انجام شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم مجلس همکاری لازم را برای این منظور داشته باشد‏، ادامه داد: ‌ در همان زمان نیز پیشنهاد ما الزام معاینه فنی خودرو دو سال بعد از تولید بود اما در صحن به ۵ سال تبدیل شد.

رئیس پلیس راهور کشور با تاکید بر اینکه مصرانه به دنبال کاهش سن معاینه فنی خودرو است، تصریح کرد: اصلاحیه این قانون در مجلس است و هم‌اکنون در دو کمیسیون مجلس به این مساله رسیدگی می‌شود و امیدواریم تا پایان امسال به سرانجام برسد.

سردار مومنی با بیان اینکه معاینه فنی خودرو یک بخش کار است، گفت: باید به ایمنی در تولید هم توجه کنیم از سویی باید مراکز به گونه‌ای باشند که از دقت کافی برخوردار باشند تا خودرو در ایمنی کامل باشد.

وی افزود: ‌ تولید کننده، مصرف کننده و مراکز معاینه فنی سه ضلع مثلثهستند که ایمنی خودور را تامین می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز