خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور:

۴ کشته و ۱۷ مجروح در تصادفات بامداد امروز / بارش باران در جاده‌های شمال و شمال غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۴۸

بارش باران در جاده‌های استانهای شمال و شمال غربی کشور / اکثر محورهای مواصلاتی جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان دارند.

ایلنا: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از وقوع دو فقره تصادف در ساعات اولیه صبح امروز یکشنبه، خبر داد که ۴ نفر کشته و ۱۷ مجروح در پی داشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا سلبی از وقوع ۲ فقره تصادف فوتی و جرحی در جاده‌های کشور خبر داد و در تشریح این حوادثاظهار داشت: پلیس راه استان مرکزی در ساعت ۵۰:۰۱ بامداد امروز از واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا به علت تخطی از سرعت مطمئنه در جاده اراک به توره خبر داد، که ۲ نفر کشته و ۱۵ نفر مجروح در پی داشت.

وی افزود: همچنین در اثر تصادف دیگری در ساعت ۰۰:۰۳ بامداد بین یک دستگاه اتوبوس ولوو با یکدستگاه کامیون ایسوزو به سبب تجاوز به چپ از جانب راننده اتوبوس درجاده سوادکوه به دوآب، ۲ نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور همچنین ضمن تشریح وضعیت جوی حاکم بر جاده‌ها کشور از بارش باران در جاده‌های استانهای شمال و شمال غربی کشور خبر داد و اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از جاده‌های کشور در تمامی محورهای مواصلاتی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، غرب تهران، مرکزی، زنجان، قزوین و کردستان بارش باران ودر دیگر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز