خبرگزاری کار ایران

تاسیس کانون مداحان ناجا در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۱۱

از سوی دیگر یکی دیگر از ماموریت‌های ناجا، امر به معروف و نهی از منکر است که در واقع یکی از اهداف امام حسین(ع) در روز عاشورا ترویج همین فرهنگ بوده است.

ایلنا: رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در حاشیه همایش مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) ناجا از تاسیس کانون مداحان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام «بهرامی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی صبح امروز در حاشیه اولین همایش مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) ناجا در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: یکی از اهداف این همایش ساماندهی مداحان در نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه دشمن به دنبال شکستن بار معنویت ملت‌های مسلمان است تا انسان‌ها به تقرب الهی و کمال دست نیابند، افزود: یکی از نظریه پردازان آمریکایی نیز اذعان داشت، اسلام دو بال " سرخ شهادت و سبز انتظار " دارد بنابراین برای حاکم کردن فرهنگ غربی در جهان باید فرهنگ شیعه را که‌‌ همان دو بال است را از بین ببریم لذا غربی‌ها از سال‌ها پیش تهدیداتی علیه شیعه و اسلام با ترویج خرافه پرستی و انحرافات آغاز کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی از ماموریت‌های گسترده و متنوعی برخوردار است که برخی از ماموریت‌ها سخت و طاقت فرساست لذا لازم است که فرهنگ عاشورا که‌‌ همان فرهنگ ایثار، خودگذشتگی و انتظار است را برای کارکنان مطرح و ترویج کنیم؛ از سوی دیگر یکی دیگر از ماموریت‌های ناجا، امر به معروف و نهی از منکر است که در واقع یکی از اهداف امام حسین(ع) در روز عاشورا ترویج همین فرهنگ بوده است.

حجت الاسلام بهرامی با تاکید براینکه نباید اجازه دهیم انحرافاتی در قیام امام حسین(ع) ایجاد شود، تصریح کرد: ترویج فرهنگ عاشورایی و مهدویت بهترین راه برای مبارزه با این تهدیدات است.

وی با اشاه به حضور ۳۰۰ تن از بهترین مداحان نیروی انتظامی از سراسر کشور در این همایش گفت: با برگزاری این همایش به دنبال آن هستیم تا توصیه‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به جامعه مداحان ناجا ارائه شود.

حجت الاسلام بهرامی در پایان از تاسیس کانون مداحان ناجا خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز