خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به مناسبت شهادت مظلومانه دادستان زابل

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۸۱

رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت مظلومانه دادستان زابل را تسلیت گفت و از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور خواست تا در اسرع وقت عوامل این جنایت را شناسایی کنند.

ایلنا: آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت مظلومانه دادستان زابل را تسلیت گفت و از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور خواست تا در اسرع وقت عوامل این جنایت را شناسایی کنند.

به گزارش ایلنا، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر شهادت مظلومانه شهید موسی نوری، دادستان شجاع و متعهد شهرستان زابل و همراه ایشان توسط اشرار مسلح موجب تأثر گردید.

این شهیدان والا مقام از خیل عظیم شهیدانی هستند که در راه اقامه قسط و عدل سر از پا نمی‌شناختند و حرکت مذبوحانه اشرار نشان از عمق کینه و عداوت دشمنان در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

اینجانب شهادت مظلومانه این عزیزان را به حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، خانواده معظم این شهیدان و قضات و کارکنان دستگاه‌قضایی به ویژه استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض نموده، علو درجات آنان را از درگاه احدیت مسئلت دارم. ضمناً از دستگاههای امنیتی و انتظامی کشور اکیداً می‌خواهم در اسرع وقت نسبت به شناسایی عوامل این شرارت و جنایت اقدام تا مسببین این حادثه دلخراش به سزای اعمال خویش برسند.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز