خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز تعطیلات این هفته؛

۱۰ نفر کشته شدند / باز هم هوو قربانی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۴۳

بر اثر تصادف بین ۵ وسیله یک دستگاه تریلی هوو، یک دستگاه اتوبوس بنز و سه دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۳۰ جاده قوچان به درگز ۸ نفر کشته و ۱۶ نفر مجروح شدند / کار‌شناسان پلیس راه علت این تصادف را بروز نقص فنی حادثدر سیستم ترمز تریلی هوو اعلام کردند.

ایلنا: ‌در آخرین روز از تعطیلات هفته گذشته، تصادفاتی در جاده‌ها رخ داد که در این حوادث۱۰ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حوادثجاده‌ای روز گذشته منجر به مرگ ۱۰ نفر و مجروح شدن ۳۳ نفر شد.

برابر اعلام پلیس راه استان اصفهان در ساعت ۲۵:۱۸ روز گذشته بر اثر تصادف بین یکدستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ کمربندی غرب سپاهان شهر ۵ نفر مجروح شدند کار‌شناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده سواری پژو پارس اعلام کردند.

همچنین در استان خراسان رضوی در ساعت ۲۰:۱۸ روز گذشته بر اثر تصادف بین ۵ وسیله یکدستگاه تریلی هوو، یک دستگاه اتوبوس بنز و سه دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۳۰ جاده قوچان به درگز ۸ نفر کشته و ۱۶ نفر مجروح شدند. کار‌شناسان پلیس راه علت این تصادف را بروز نقص فنی حادثدر سیستم ترمز تریلی هوو اعلام کردند.

برابر اعلام پلیس راهور استان فارس در ساعت ۴۵:۱۴ روز گذشته بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و یکدستگاه سواری سمند در بلوار پریشان شهر کازرون ۵ نفر مجروح شدند کار‌شناسان پلیس راهور علت این تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از خستگی وخواب آلودگی از جانب راننده سواری سمند اعلام کردند.

همچنین در استان فارس در ساعت ۹ صبح روز گذشته بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و یکدستگاه سواری پراید در کیلومتر ۳۵جاده شیراز به سپیدان ۵ نفر مجروح شدند کار‌شناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده سواری پژو ۲۰۶ اعلام کردند.

برابر اعلام پلیس راه استان خراسان رضوی در ساعت ۵ صبح روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر ۳۰ جاده امام تقی به تربت حیدریه ۲ نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند کار‌شناسان پلیس راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سواری سمند اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز