خبرگزاری کار ایران

حضور قوه قضاییه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

کد خبر : ۱۲۵۹۰۷

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با ارائه خدمات ثبت آنی املاک باعثشده تا با جرائمی مانند زمین‌خواری و فروش مال غیر به صورت قانونی مبارزه شود.

ایلنا: قوه‌ قضائیه و دستگاه‌های زیرمجموعه آن جهت ارائه خدمات الکترونیک و آشنایی شهروندان با این خدمات در نمایشگاه الکامپ سال ۹۲ حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مرکز آمار و فناوری اطلاعات مرکز آمار و فناوری اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان زندان‌ها، سازمان پزشکی قانونی و روزنامه رسمی کشور در سالن ۶ نمایشگاه الکامپ غرفه قوه قضاییه به معرفی خدمات خود می‌پردازند.

این خدمات در حوزه‌های مختلف الکترونیکی، به بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.

این در حالی است که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با ارائه خدمات ثبت آنی املاک باعثشده تا با جرائمی مانند زمین‌خواری و فروش مال غیر به صورت قانونی مبارزه شود.

در این طرح ۸ هزار و ۲۰۰ دفترخانه اسناد رسمی با استفاده از سامانه الکترونیکی اقدام به ثبت آنی و ارائه کد رهگیری برای اسناد می‌کند.

مرکز آمار و انفورماتیک قوه‌قضائیه نیز طرح ملی عدالت الکترونیک را در دست دارد و اجرای آن را آغاز کرده است.

در این طرح بیش از ۳۰ زیر طرح الکترونیکی مانند سامانه خدمات الکترونیکی با نام مخفف سخا زیرمجموعه این طرح به حساب می‌آید.

زمان بازدید از نمایشگاه الکامپ ۱۴ تا ۱۷ آذرماه و از ساعت ۹صبح تا ۱۶ عصر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز