خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر:

زائران معتاد قبل از عزیمت به حج عمره، نسبت به ترک اعتیاد خود اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۷۱

اگر چه برخی از دارو‌ها در کشور ما توسط پزشکان تجویز می‌شود لیکن در عربستان ممنوع است و پلیس آن کشور با حاملین این دارو‌ها برخورد می‌کند.

ایلنا: مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام داشت: زائران معتادی که قصد تشرف به مکه مکرمه و مدینه منوره را دارند نسبت به ترک اعتیاد خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، " علیرضا اکبرشاهی " در این رابطه گفت: با توجه به نزدیکی زمان اعزام زائران عمره مفرده، افرادی که اعتیاد دارند لازم است قبل از تشرف به حج نسبت به ترک اعتیاد خود اقدام کرده و پس از بازیابی صحت و سلامت خود، مشرف شوند.

وی افزود: با توجه به توانایی و تجربیات سال‌های اخیر پلیس و استفاده از تجهیزات فنی در فرودگاه‌ها، امکان انتقال حتی یک گرم مواد مخدر به کشور عربستان نبوده و نیست.

مدیرکل مقابله با عرضه ستاد اظهار داشت: ستاد مبارزه با مواد مخدر معرفی این عزیزان به مراکز مجاز ترک اعتیاد را تسهیل خواهد کرد تا ان شاءالله بتوانند با سلامت کامل از این فیض عظیم معنوی، بهره‌مند شوند.

اکبرشاهی بیان داشت: اگر چه برخی از دارو‌ها در کشور ما توسط پزشکان تجویز می‌شود لیکن در عربستان ممنوع است و پلیس آن کشور با حاملین این دارو‌ها برخورد می‌کند، بنابراین به زائرین عزیز توصیه می‌شود قبل از سفر، دفتر زیارتی و مدیر کاروان را در جریان بیماری و نوع داروی مصرفی خود قرار دهند.

وی در پایان به تعداد بسیار اندک معتادین در جریان عمره مفرده اشاره کرد و بیان داشت: اگر چه تعداد این افراد معدود است اما به دلیل عوارض سوء برخورد با آنان در کشور عربستان، ستاد مبارزه با مواد مخدر ناچار است از اعزام این افراد جلوگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز