خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راهور اعلام شد؛

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۳۵

به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از روز دوشنبه(۹ دیماه) الی روز شنبه(۱۴ دیماه) اعلام شد.

ایلنا: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته از ۹ الی ۱۴ دیماه را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، پلیس راهنمایی و رانندگی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) اعلام کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از روز دوشنبه(۹ دیماه) الی روز شنبه(۱۴ دیماه) را اعلام کرد.
۱ - تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه(۹ دیماه) الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه(۱۴ دیماه) از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

۲ - محور کرج - چالوس
الف - تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.
ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه(۱۳ دیماه) الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه(۱۴ دیماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه(۱۳ دیماه) الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه(۱۴ دیماه) از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳ - محور هراز
الف - تردد کلیه تریلر‌ها ازمحور هرازکماکان ممنوع است.
ب - تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز دوشنبه(۹ دیماه) و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه(۱۰ الی ۱۲ دیماه) و همچنین از ساعت ۶ روز جمعه(۱۳ دیماه) الی ۱ بامداد روز شنبه(۱۴ دیماه) از محور هراز ممنوع است.

ج - تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳روز جمعه(۱۳ دیماه) الی ۱ بامداد روز شنبه(۱۴ دیماه) از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه(۱۳ دیماه) الی ۱ بامداد روز شنبه(۱۴ دیماه) از آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

۴ - محور دماوند
تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز دوشنبه(۹ دیماه) و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه مورخ ۱۰ الی ۱۳ دیماه از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

۵ - محور زاهدان – زابل
تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ الی ساعت ۲۰ روزهای دوشنبه و جمعه مورخ ۹ الی ۱۳ دیماه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.

۶ - محور قدیم قزوین رشت
تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ الی ساعت ۲۳ روز دو شنبه(۹ دیماه) و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۳ روز سه شنبه و جمعه مورخ ۱۰ الی ۱۳ دیماه از محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس ممنوع است.

۷ - محورآستارا اردبیل
تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روز جمعه(۱۳ دیماه) از محور آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است.

۸ - محور سلفچگان – قم
تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۴روز جمعه ۱۳ دیماه از محور سلفچگان – قم ممنوع و رانندگان اینگونه وسایل می‌توانند از محور سلفچگان – ساوه تردد کنند.

گفتنی است، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهورناجا با شماره تلفن ۱۲۰(فقط شهروندان تهرانی) و ۸۸۲۵۵۵۵۵(ده خط) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

شایان ذکر است، رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند لازم است ضمن به همراه داشتن زنجیر از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز