خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه کشور اعلام شد؛

محدودیتهای ترافیکی تعطیلات پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۳۰

براساس اعلام پلیس راه کشور تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه تا ساعت ۲۴ روزجمعه از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

ایلنا: پلیس راه محدودیتهای ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام پلیس راه کشور تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه تا ساعت ۲۴ روزجمعه از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

جاده چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ تا۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ تا۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

جاده هراز

تردد تریلر‌ها ازمحور هرازکماکان ممنوع می‌باشد. تردد کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا۲۴ روزهای دوشنبه و چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا۲۴ روز‌های سه شنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز جمعه از مبارک آباد تا امام‌زاده هاشم در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی پیست آبعلی ممنوع است.

جاده دماوند

تردد تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶تا ۲۴ روز‌های سه شنبه و جمعه از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵(ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

براساس اعلام پلیس راه کشور رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند لازم است ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز