خبرگزاری کار ایران

مهلت اعتبار کارت های پایان خدمت قدیمی تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۵۳

با توجه به درخواست مردم، مهلت اعتبار کارتهای قدیمی پایان خدمت با کارت هوشمند تا پایان خرداد ماه سال ۹۳ تمدید شد.

ایلنا: جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: اعتبار کارت های قدیمی پایان خدمت و معافیت تا خردادماه سال آینده تمدید شد.

به گزارش ایلنا، سردار ابراهیم کریمی در این باره اظهار داشت: کارت های قدیمی پایان خدمت وظیفه تا پایان خرداد ماه سال آینده اعتبار دارند تا متقاضیان بتوانند در اسرع وقت برای تعویض کارت های خود، به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس + ۱۰) مراجعه کنند. پیش از این، اعتبار کارت های قدیمی پایان خدمت تا آخر سال جاری معین شده بود که با استقبال گسترده از این طرح، اعتبار کارتهای مذکور تا پایان خرداد ماه سال ۹۳ تمدید شد.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی افزود: متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده برای تعویض کارت خود اقدام کنند تا در روزهای پایانی با ازدحام درخواست ها مواجه نشوند. سازمان وظیفه عمومی نیز با اهتمام بیشتر کارت های هوشمند را صادر می کند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۳ همچنان طرح تعویض کارت های قدیمی با کارت هوشمند ادامه دارد، گفت: طبق اعلام قبلی سازمان وظیفه عمومی، کارت های قدیمی پایان خدمت تا پایان سال جاری اعتبار داشتند و پس از پایان تاریخ ذکر شده هیچگونه تسهیلاتی از سوی ارگانهای دولتی به دارندگان کارتهای قدیمی داده نمی شود که با توجه به درخواست مردم، مهلت اعتبار کارتهای قدیمی پایان خدمت با کارت هوشمند تا پایان خرداد ماه سال ۹۳ تمدید شد. بعد از تاریخ مذکور همچنان امکان تعویض کارت برای متقاضیان از سوی این سازمان وجود دارد.

کریمی ادامه داد: تعویض کارتهای قدیمی پایان خدمت، طبق جدول زمانبندی شده به اطلاع متقاضیان رسیده است که در حال حاضر افرادی که کارت پایان خدمت خود را از سال ۶۰ به بعد اخذ کرده اند باید برای تعویض کارت قدیمی، از طریق دفاتر خدمات الکترونیک(پلیس + ۱۰) اقدام کنند.

وی در خصوص مدارک لازم برای تعویض کارت ها گفت: تکمیل فرم درخواست تعویض کارت، یک قطعه عکس، اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قدیمی از جمله مدارک لازم برای تعویض کارت است و متقاضیان در صورت تغییر مدرک تحصیلی لازم است تصویر برابر اصل مدرک تحصیلی جدید را به دفاتر پلیس + ۱۰ تحویل دهند. تاکنون در طرح تعویض کارت های قدیمی با کارت هوشمند در حدود ۵میلیون کارت تعویض شده که به نظر می رسد چیزی در حدود ۵ میلیون کارت قدیمی دیگر نیز باید تعویض شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز