خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد؛

انهدام باند جعل گواهی آموزش رانندگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۸۲

تیم دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با بدست آوردن این اطلاعات همدستان آن‌ها را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آن‌ها تعداد ۶برگ گواهی جعلی، ۲۶۱ جلد شناسنامه، ۱۱۶ قطعه کارت ملی، ۶۶ قطعه کارت پایان خدمت جعلی، ۱۸ قطعه کارت تردد اتباع بیگانه کشف کردند.

ایلنا: ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی موفق شدند باند جعل قردادهای آموزشگاههای رانندگی را در مشهد شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: با دریافت چند فقره پرونده جعل قرارداد آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. تیمی ویژه از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با هدایت سرهنگ شفیع‌زاده پس از بررسی اسناد جعلی تحقیقات خود را در این خصوص شروع و با انجام کار اطلاعاتی گسترده دو جاعل به نام‌های امیر و علیرضا را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در بازجوئی‌های انجام شده متهمان با مشاهده ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به جعل مدارک با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرده و مدعی شدند با دریافت مبالغی از رانندگان موتورسیکلت متخلف گواهی جعلی گذراندن دوره آموزش برای ترخیص موتورسیکلت به آن‌ها ارائه می‌کردیم.

سرهنگ بیدمشکی در ادامه گفت: ‌ تیم دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با بدست آوردن این اطلاعات همدستان آن‌ها را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آن‌ها تعداد ۶برگ گواهی جعلی، ۲۶۱ جلد شناسنامه، ۱۱۶ قطعه کارت ملی، ۶۶ قطعه کارت پایان خدمت جعلی، ۱۸ قطعه کارت تردد اتباع بیگانه کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در خاتمه خاطر نشان کرد: اعضای این باند ۵ نفره پس از سیر مراحل قانونی طی قرار صادره روانه زندان شده و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز