خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

ارتقاء جایگاه سردفتری در گرو افزایش اعتماد عمومی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۸۴

ما امروز نیازمند تحول جدی در ارائه خدمات به شهروندان هستیم و این امر با استفاده از فناوری‌های نوین و گذر از شیوه‌های سنتی میسر خواهد شد.

ایلنا: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارتقاء جایگاه سردفتری را در گرو افزایش اعتماد عمومی دانست و گفت: یکی از راه‌های کسب این اعتماد اصلاح فرآیند‌ها و افزایش سرعت و صحت در ارائه خدمات به مراجعان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی در سفر به استان کرمانشاه با حضور در جمع سردفتران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق این استان با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و تغییر انتظارات متقاضیان گفت: ما امروز نیازمند تحول جدی در ارائه خدمات به شهروندان هستیم و این امر با استفاده از فناوری‌های نوین و گذر از شیوه‌های سنتی می‌سر خواهد شد.

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه ارتقاء جایگاه سردفتری در گرو افزایش اعتماد عمومی و ارتقاء رضایتمندی متقاضیان است، تصریح کرد: یکی از راه‌های کسب این اعتماد اصلاح فرآیند‌ها و افزایش سرعت و صحت در ارائه خدمات به مراجعان است.

وی افزود: ما باید فرآیندهای زائد را حذف و شیوه‌های اصلاح شده را با اتکا به فناوری‌های جدید جایگزین کنیم.

تویسرکانی تصریح کرد: حذف اوراق بهادار یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در همین راستا انجام داده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند مناسب انجام امور در سامانه ثبت الکترونیک اسناد ادامه داد: ثبت الکترونیک اسناد رسمی یکی از امور مهمی بود که امسال توانستیم آن را اجرایی کنیم، این طرح آثار ملی بسیار ارزشمندی در حوزه شفاف سازی و تسریع و تسهیل امور مراجعان ایفا کرده و در آینده آثار مثبت آن بیش از پیش نمایان خواهد شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر تسریع در شکل‌گیری کانون سردفتران اسناد رسمی استان کرمانشاه تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز