خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد خبر داد؛

دستگیری عامل سرقت از عابربانک‌های مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۵۹

پلیس در این مأموریت با انجام تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، درست زمانی که فرد مورد نظر اقدام به تخریب دستگاه خود‌پرداز می‌کرد و قصد سرقت داشت او را به دام انداختند.

ایلنا: سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیری سارق حرفه‌ای که با تخریب دستگاه عابربانک، اقدام به سرقت می‌کرد و ۳ زورگیر خشن خیابانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، " حجت نیک‌مرام " با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم گشتی کلانتری سناباد مشهد در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت‌های شبانه سارق حرفه‌ای را تحت تعقیب قرار دادند.

وی افزود: پلیس در این مأموریت با انجام تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، درست زمانی که فرد مورد نظر اقدام به تخریب دستگاه خود‌پرداز می‌کرد و قصد سرقت داشت او را به دام انداختند.

نیک‌مرام خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهم که برات نام دارد و با ۵ فقره سابقه کیفری، به تازگی از زندان آزاد شده برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط این اداره ادامه دارد.

وی گفت: مأموران کلانتری سناباد همچنین در این طرح ۳ زورگیر قمه‌کش را هنگام ارتکاب سرقت در خیابان شهید قرنی دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد در پایان افزود: در بازرسی بدنی از این متهمان یک افشانه فلفلی، یک قبضه قمه کشف و تحقیقات از این سارقان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز