خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگری تهران خبر داد؛

مصالحه بیش از ۹۵۰۰ پرونده نزاع در کلانتری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۷۶

از مجموع پرونده‌های مصالحه شده، ۵ هزار و ۲۸۳ مورد حقوقی، ۷ هزار و ۶۰۹ مورد اختلافات خانوادگی، ۹ هزار و ۵۵۷ مورد نزاع و درگیری و ۶ هزار و ۳۱۱ فقره مربوط به سایر موارد است.

ایلنا: رئیس پلیس پیشگری تهران گفت: در سال جاری بیش از ۹۵۰۰ پرونده نزاع و درگیری در مراکز مشاوره کلانتری‌ها به صلح منجر شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " محسن خانچرلی " اظهار داشت: در یازده ماهه امسال، ۳۹ هزار و ۸۴۳ فقره پرونده به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های تهران بزرگ ارجاع شده که از این تعداد ۲۸ هزار و ۷۵۸ فقره پرونده به صلح و سازش منجر شده است.

به گفته وی، طی این مدت بیش از ۷۲ درصد پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های پایتخت به مصالحه منجر شده است.

خانچرلی ادامه داد: از مجموع پرونده‌های مصالحه شده، ۵ هزار و ۲۸۳ مورد حقوقی، ۷ هزار و ۶۰۹ مورد اختلافات خانوادگی، ۹ هزار و ۵۵۷ مورد نزاع و درگیری و ۶ هزار و ۳۱۱ فقره مربوط به سایر موارد است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: با وجود کار‌شناسان و مشاوران مددکاری در کلانتری‌ها، اکثر پرونده‌های تشکیل شده در این مراجع به خصوص درگیری، نزاع و اختلافات خانوادگی با هدایت و مشاوره پلیس حل و فصل شده و کمتر پرونده‌ای در این رابطه به دادگاه ارجاع شده که همین امر در کاهش پرونده‌های قضایی بسیار مفید بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز