خبرگزاری کار ایران

فراخوان مشمولان دیپلم و زیر دیپلم در اسفند سال ۱۳۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۵۳

به موجب قانون کلیه متولدین سال‌های ۱۳۵۵ تا پایان اسفند ماه سال۱۳۷۴ مشمول قانون خدمت وظیفه عمومی بوده ومی بایست جهت تعیین تکلیف مشمولیت خود را به سازمان معرفی کنند. چنانچه در مهلت‌های مقررقانونی خود را به سازمان معرفی نکنند، غایب شناخته شده است.

ایلنا: اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تاپایان اسفند ماه ۱۳۷۴ را برای انجام خدمت دوره ضرورت فرا خواند.

به گزارش ایلنا، این سازمان ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب وغیرغایب متولد ۱۳۵۵ تاپایان اسفند ماه ۱۳۷۴ برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

کلیه مشمولان دیپلم وزیر دیپلم سال‌های مذکورکه برگ آماده بخدمت به تاریخ نوزدهم اسفند ماه سال ۱۳۹۲ دریافت کرده‌اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ
کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب وغیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۹۲ هستند، باید رأس ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ نوزدهم اسفند ماه سال جاری به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایراستان‌های کشور
کلیه مشمولان دیپلم وزیردیپلم غایب وغیرغایب که دارای برگ آماده بخدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۳۹۲ هستند، رأس ساعت ۷ صبح دوشنبه مورخ نوزدهم اسفند ماه سال جاری به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است: به موجب قانون کلیه متولدین سال‌های ۱۳۵۵ تا پایان اسفند ماه سال۱۳۷۴ مشمول قانون خدمت وظیفه عمومی بوده ومی بایست جهت تعیین تکلیف مشمولیت خود را به سازمان معرفی کنند. چنانچه در مهلت‌های مقررقانونی خود را به سازمان معرفی نکنند، غایب شناخته شده وطبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این سازمان خاطر نشان شده است: آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نشده‌اند، می‌توانند به نزدیک‌ترین دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس + ۱۰) مراجعه ونسبت به دریافت برگ مذکور اقدام وبر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

گفتنی است، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز