خبرگزاری کار ایران

آغاز موج اول بازگشت مسافران نوروزی؛

جاده چالوس و هراز از ساعت ۱۵ امروز یکطرفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۲۹

تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۲ ظهر امروز ۴ فروردین ماه تا ساعت ۳ صبح روز پنجم فروردین در مسیر کرج به چالوس و در محدوده کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و در این مسیر حرکت خودرو‌ها از ساعت ۱۵ امروز ۴ فروردین ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه می‌شود.

ایلنا: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و دیگر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور در صبح چهارم فروردین ماه را تشریح کرد.

بر طبق اعلام این مرکز صبح امروز ترافیک در محورهای قزوین – رشت، کرج – چالوس، هراز و فیروزکوه سنگین است، اما خوشبختانه در حال حاضر با توجه به بهبود شرایط جوی، جاده‌ها و محورهای بین‌شهری از وضعیت مناسبی برخوردار است و ترافیک عبوری از این معابر روان گزارش شده است.

همچنین با توجه به اتمام بخشی از تعطیلات نوروزی پیش‌بینی می‌شود که دور اول سفرهای نوروز به پایان برسد و مسیرهای برگشت از ترافیک نیمه سنگینی برخوردار شوند و از این رو پلیس در برخی از محورهای جاده‌ای محدودیت‌هایی را اعمال می‌کند.

با توجه به این موضوع، تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۲ ظهر امروز ۴ فروردین ماه تا ساعت ۳ صبح روز پنجم فروردین در مسیر کرج به چالوس و در محدوده کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و در این مسیر حرکت خودرو‌ها از ساعت ۱۵ امروز ۴ فروردین ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه می‌شود.

در محور هراز نیز از ساعت ۱ صبح امروز۴ فروردین تا ۱ صبح فردا(۵ فروردین) تردد انواع وسایل نقلیه سنگین به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است و تردد خودروهای سواری نیز از ساعت ۱۳ امروز تا یک بامداد فردا از رودهن به سمت آبسک ممنوع و تردد خودرو‌ها از ساعت ۱۵ امروز تا یک بامداد فردا از آبسک به سمت رودهن یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین در محور فیروزکوه از ساعت یک بامداد امروز ۴ فروردین تا یک بامداد فردا ۵ فروردین تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی از سمت تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محوره ایذه به شهرکرد، سلفچگان - قم، جاده قدیم کاشان - قم و تهران - قم نیزمحدودیت تردد کامیون‌ها و خودروهای نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح امروز ۴ فروردین تا ۲۴ اعمال می‌شود.

محورهای اصلی استان‌های بوشهر و اصفهان نیز با محدودیت ترافیک مواجه خواهند بود و براین اساس تردد انواع کامیونهای کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت یک بامداد امروز تا یک بامداد فردا ۵ فروردین ممنوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز