خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور در گفتگو با ایلنا:

مرگ جوان ۲۸ ساله بر اثر واژگونی اسکانیا در کرمان / ۴ نفر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۱۱

«این حادثه در ساعت ۲۳ و ۴۵ شب گذشته در کیلومتر ۶ جاده سیرجان به بندرعباس رخ داد. / علت حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده اعلام شده است.»

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور گفت: شب گذشته بک دستگاه اسکانبا منجر به کشته شدن یک جوان ۲۸ ساله و زخمی شدن چهار تن شد.

سرهنگ اسفندیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۲۳ و ۴۵ شب گذشته در کیلومتر ۶ جاده سیرجان به بندرعباس رخ داد، گفت: ‌در این حادثه یک مسافر کشته و چهار مسافر دیگر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: علت حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده اعلام شده است در واقع به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اسکانیا به سمت چپ منحرف و واژگون شده است.

به گزارش ایلنا، آخرین روزهای سال گذشته سردار مومنی از مهلت یک ماهه به کارخانه اسکانیا برای رفع نقص فنی این اتوبوس‌ها خبر داده بود. حال این مهلت تمام شده است و خبری از ضوابط تعیین شده راهور برای این مهم نیست.

سردار مهماندار رئیس پلیس راه کشور در پاسخ به این موضوع، تنها با گفتن اینکه «من نظری ندارم» بسنده کرد و پاسخگویی به این سئوال را در حیطه روابط عمومی پلیس راهور دانست.

گفتنی است در حادثه دیگری که در ساعت ۹ صبح امروز در بزرگراه آزادگان تهران رخ داد، بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا شرکت واحد، تا این لحظه مرگ هفت نفر تایید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز