خبرگزاری کار ایران

در سیستان و بلوچستان رخ داد:

کشته شدن دو قاچاقچی در درگیری با مرزبانان

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۳۶

مرزداران هنگ مرزی زابل با استفاده از منابع خبری، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از آن سوی مرز به داخل کشور آگاه شده و بلافاصله راه‌های عبور قاچاقچیان را در کنترل خود درآورده و با هوشیاری کامل به پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشته شدن دو شرور مسلح و کشف قریب به ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای شمالی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ دوم پاسدار رهام بخش حبیبی با اعلام این مطلب افزود: مرزداران هنگ مرزی زابل با استفاده از منابع خبری، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از آن سوی مرز به داخل کشور آگاه شده و بلافاصله راه‌های عبور قاچاقچیان را در کنترل خود درآورده و با هوشیاری کامل به پوشش نوار مرزی پرداختند.

سردار حبیبی در ادامه افزود: نیروهای مرزبانی پس از ساعتی کمین در مسیرهای احتمالی سوداگران مرگ، یک فروند قایق را مشاهده و با رعایت قانون بکارگیری سلاح با واکنش سریع و موضع گیری مناسب و آتش پر حجم خود توان رویارویی را از آنان سلب نمودند و ضمن زمینگیر کردن اشرار مسلح، منطقه را در اختیار کامل خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان افزود: مرزداران در این عملیات ضمن به هلاکت رساندن دو تن از اشرار مسلح پس از پاکسازی منطقه موفق شدند مقدار ۳۷۸ کیلوگرم انواع مختلف مواد مخدر شامل تریاک، کراک و حشیش را کشف و ضبط کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز