خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد:

تمرکز پلیس در برخورد با سرشبکه‌های مواد مخدر

کد خبر : ۱۶۹۷۱۱

در سال جاری، برخورد با عناصر اصلی و افرادی که اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح جامعه کنند، اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: پلیس تلاش خود را در جهت برخورد با سرشبکه های مواد مخدر متمرکز کرده است.

به گزارش ایلنا، سردار «علی مویدی» افزود: در سال جاری، برخورد با عناصر اصلی و افرادی که اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح جامعه کنند، اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

وی در رابطه با رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر و نقش پلیس در تحقق این رویکرد در جامعه گفت: رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر، یکی از درخواست های پلیس از ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز بوده است و پلیس از امکانات و توانمندی های خود جهت اجرای این رویکرد استفاده می کند.

سردار مویدی با بیان اینکه پلیس در راستای تدابیر دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند، ادامه داد: همکاری همه دستگاه های فرهنگی، اجتماعی و دولتی در تحقق رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر لازم است و همه نهادها باید در این رابطه با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

این مقام مسوول در نیروی انتظامی افزود: چگونگی ایفای نقش دستگاه های مختلف همچون صدا وسیما، رسانه ها، آموزش وپرورش، وزارت رفاه و مشخص است و همه دستگاه ها نیز به نقش خود در مبارزه با مواد مخدر اذعان دارند، اما متاسفانه مشکل در اجرای این نقش است که در این زمینه نیز باید برنامه ریزی های دقیقی انجام گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز