خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

۲۹ درصد تلفات موتورسیکلت زنجان به دلیل فقدان کلاه ایمنی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۳۸۶

وقوع برخی جرائم در جامعه اجتناب ناپذیر است. / هر چند زمینه کاهش حوادثرانندگی در کشور موفقیت‌های خوبی کسب شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۲۹ درصد تصادفات فوتی با موتورسیکلت به دلیل نداشتن کلاه ایمنی و ضربات وارده به سر است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سردار علیرضا صالحی در دیدار با ائمه جمعه و جماعات زنجان به تعاملات عمیق فرهنگی با ادارات استان زنجان اشاره کرد و با بیان اینکه فقط جامعه‌ای آرمانی است که جرمی در آن اتفاق نمی‌افتد، یادآورشد: وقوع برخی جرائم در جامعه اجتناب ناپذیر است.

سردار صالحی با اشاره به آمار کاهش حوادثرانندگی در کشور یادآور شد: هر چند در این زمینه موفقیت‌های خوبی کسب شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

وی به اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۲۹ درصد تصادفات فوتی با موتورسیکلت به دلیل نداشتن کلاه ایمنی و ضربات وارده به سر است.

فرمانده انتظامی استان زنجان هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از وقوع حوادثرانندگی و کاهش جرائم اعلام کرد و متذکر شد: در راستای کاهش جرائم و فرهنگسازی ارتباط و همکاری تنگاتنگ پلیس، ائمه جمعه و جماعات ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز