خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاد دیه خبر داد:

آزادی ۷ هزار و ۷۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در سال جاری

کد خبر : ۱۷۴۴۶۹

«هموطنان باید بدانند رانندگی بدون گواهینامه و بیمه حرام است و تعهد مهریه های نامعقول ناشایست می باشد. فردی که یک سکه در جیبش ندارد، چطور هزار سکه مهریه تعیین می کند. باید در این زمینه فرهنگسازی صورت گیرد.»

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: سال گذشته ۷ هزار و ۷۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با تلاش این ستاد از زندان آزاد شدند.

به گزارش ایلنا، سید اسدالله جولایی در گردهمایی مدیران عامل استان های ستاد دیه اظهار داشت: ۷۰ درصد زندانیان جرایم غیرعمد که سال گذشته آزاد شدند با تلاش ستاد دیه و رضایت شکات صورت گرفت.

وی افزود: ۳۰ درصد زندانیان نیز با کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی ستاد دیه آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه بیان کرد: اگر کار خیر انجام می دهیم باید خالص و برای خدا باشد، اگر ریا باشد، وعده خدا محقق نمی‌شود. ستاد دیه با حداقل ابزار کاری و هزینه توانست کار بزرگی را انجام دهد که این یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

جولایی خاطر نشان کرد: فعالیت ستاد دیه بر دو بال پیشگیری و درمان بوده و باید مردم را در هر جلسه و برنامه ای با فرهنگ درست زندگی آشنا کرد.

مدیرعامل ستاد دیه تاکید کرد: هموطنان باید بدانند رانندگی بدون گواهینامه و بیمه حرام است و تعهد مهریه های نامعقول ناشایست می باشد. فردی که یک سکه در جیبش ندارد، چطور هزار سکه مهریه تعیین می کند. باید در این زمینه فرهنگسازی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز