خبرگزاری کار ایران

کشف اسکناس‌های جعلی در غار علیصدر

کد خبر : ۱۷۴۸۷۴

«در ادامه اجرای طرح یاد شده مأموران از غرفه‌های واقع در غار علیصدر نیز بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه آن ۶۹ قطعه اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار ریالی از دو غرفه کشف شد.»

فرمانده انتظامی کبودراهنگ از کشف ۱۶۵ قطعه اسکناس جعلی و دستگیری ۸ متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، پژمان قویمی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه علیصدر با همکاری پلیس‌های تخصصی طرح منطقه‌ای را طی هفته جاری به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح مذکور مخفیگاه یکی از تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: در ادامه بازجویی به عمل آمده از محل مذکور پنج متهم که در حال استعمال مواد مخدر بودند دستگیر و مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین به صورت بسته‌بندی شده، سه عدد پایپ و ۹۶ قطعه اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار ریالی کشف شد.

وی تصریح کرد: در ادامه اجرای طرح یاد شده مأموران از غرفه‌های واقع در غار علیصدر نیز بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه آن ۶۹ قطعه اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار ریالی از دو غرفه کشف شد.

قویمی تصریح کرد: دستگیری هشت متهم از نتایج این طرح بود؛ متهمان دستگیر شده به همراه اقلام و اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز