خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:

قرارگاه مبارزه با سرقت ر قم تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۸۲

پلیس استان به صورت روزانه وقوع سرقت را مستمر رصد نموده و با تجمیع قرائن از زنجیری شدن سرقت های خرد رخ داده جلوگیری می کند / علت وقوع اکثر سرقت ها بی توجهی مالباختگان در نگهداری و عدم تجهیز وسایط نقلیه و اماکن به تجهیزات حفاظتی می باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از تشکیل قرارگاه مرکزی تشدید مبارزه با سرقت در راستای مبارزه با سرقت در پلیس استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد صادقی با بیان اینکه تشکیل قرارگاه مرکزی تشدید مبارزه با سرقت پاسخ پلیس به مطالبات مردمی می باشد، افزود: مبارزه با سرقت از اولویت های پلیس در سال جاری بوده، که این قرارگاه بنا به ضرورت مدتی است در استان فعال شده است.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه پلیس در راستای تامین امنیت و افزایش احساس رضایتمندی و آرامش جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کند، بیان داشت: پلیس با وجود ماموریت های متنوع، گسترده و انتظارات روز افزون مردم و مسئولان، خدمت به مردم را از ضروریات می داند.

وی با بیان اینکه افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس می باشد، اظهار داشت: پلیس استان به صورت روزانه وقوع سرقت را مستمر رصد نموده و با تجمیع قرائن از زنجیری شدن سرقت های خرد رخ داده جلوگیری می کند.

سرهنگ صادقی هوشیاری و مشارکت بیشتر مردم با پلیس را در مبارزه موثر با سرقت مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: علت وقوع اکثر سرقت ها بی توجهی مالباختگان در نگهداری و عدم تجهیز وسایط نقلیه و اماکن به تجهیزات حفاظتی می باشد.

وی با تاکید بر اینکه نقش قرارگاه مبارزه با سرقت در تمرکز توان ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل به خوبی مشخص می باشد، تصریح کرد: تجربه موفق پلیس در مهار رشد وقوع سرقت و افزایش کشف کیفی و موثر بر بازدارندگی نقش بارز تشکیل این قرارگاه را در موفقیت بیشتر ماموریت های پلیس می تواند داشته باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه گستردگی و تنوع جرم سرقت، پیچیدگی مجرمان، عدم مشارکت جدی سازمان های بیرونی موثر در جرم، و بسیاری از عوامل دیگر در گسترش جرم سرقت را موثر دانست.

سرهنگ صادقی اعتیاد شدید اکثر سارقان به مواد مخدر را از دلایل عمده ارتکاب سرقت های خرد عنوان و تصریح کرد: اکثر سرقت های رخ داده در سطح استان ناشی از تامین هزینه استعمال معتادان به مواد مخدر بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان با اشاره به اینکه پلیس بر محدوده ماموریتی خود اشرافیت کامل اطلاعاتی دارد، مشارکت بیشتر مردمی در مبارزه با سرقت و افزایش احساس امنیت در جامعه را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز