خبرگزاری کار ایران

زورگیری از نمایشگاه دار اتومبیل در اراک

کد خبر : ۱۷۹۱۹۵

سارقان سابقه‌داری که وجوه نقد نمایشگاه دار اتومبیلی را در اراک با تهدید سلاح سرد سرقت کرده بودند، از سوی کارآگاهان پلیس استان مرکزی در استانی مرکزی دستگیر و روانه زندان شدند.

اراک - ایلنا: سارقان سابقه‌داری که وجوه نقد نمایشگاه دار اتومبیلی را در اراک با تهدید سلاح سرد سرقت کرده بودند، از سوی کارآگاهان پلیس استان مرکزی در استانی مرکزی دستگیر و روانه زندان شدند.
به گزارش ایلنا، در بعدازظهر روز یازدهم خردادماه شخصی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان اراک از زورگیری مقادیری وجه نقد توسط افرادی ناشناس خبر داد.
بلافاصله موضوع برای بررسی به کلانتری ۱۲ رضوی شهر اراک گزارش شد و تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
شاکی در اظهارات خود به مأموران انتظامی گفت: در یکی از خیابان‌های شهر اراک دارای یک نمایشگاه اتومبیل می‌باشم که در پایان هفته به همراه یکی از دوستانم وجوه نقد را به منزل شخصی‌ام انتقال می دهم.
وی اضافه کرد: امروز بعد از انتقال وجوه نقد به منزلم، زنگ منزل به صدا در آمد و زمانی درب حیاط را باز کردم دو نفر ناشناس وارد منزل شده و با تهدید ۶۹ میلیون ریال وجه نقد را سرقت کرده و با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شدند.
با توجه به حساسیت موضوع، پرونده تشکیلی برای بررسی کارشناسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت و تیمی مجرب از کارآگاهان تحقیقاتی تخصصی را برای بررسی موضوع شروع کردند.
در تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس، به فردی سابقه دار در این خصوص ظنین شده که بعد از چهره‌نگاری و شناسایی وی توسط مالباخته، متهم تحت تعقیب قرار گرفت.
سرهنگ " رضا احمدی " رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در استعلام انجام‌شده، مشخص شد که فرد اصلی در این زورگیری شخصی دارای سوابق متعدد کیفری است و در یکی از استان‌های مرزی کشور سکونت دارد.
وی اضافه کرد: بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی تیمی از کارآگاهان به محل سکونت وی اعزام و او را در حال تردد در یکی از خیابان‌های شهر غافلگیر و دستگیر کردند.
با حضور متهم در پلیس آگاهی استان مرکزی، وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به همراه دو نفر از دوستانم برای شرکت در یک مراسم عروسی به شهر ازنای استان لرستان رفته بودیم که با توجه به نزدیکی مسافت به شهر اراک، به سمت این شهر آمده و بعد از پرسه زنی در شهر، متوجه حمل پول از سوی صاحب یک نمایشگاه اتومبیل شدیم و او را تعقیب کردیم.
وی اضافه کرد: زمانی که او وارد منزلش شد زنگ درب منزلش را زده و بعد از باز شدن درب، وارد منزل شدیم و با تهدید مبلغ ۶۹ میلیون ریال وجه نقدی که در منزلش بود سرقت کرده و فرار کردیم.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در پایان تصریح کرد: با توجه به اظهارات متهم برنامه‌ریزی لازم برای دستگیر دیگر متهمان پرونده نیز در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و در عملیاتی در استان مرزی، دیگر متهم نیز دستگیر شد.
وی خاطرنشان کرد: با ارجاع پرونده متهمان به دستگاه قضایی، آنان با قرار وثیقه قانونی به زندان معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز