خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ:

پلیس با جدیت درصدد مبارزه با سوداگران مواد مخدر است

کد خبر : ۱۸۱۹۸۴

برنامه اوقات فراغت مناسب را برای نوجوانان تدوین کرده تا فرزندانشان زمان بیشتری را در کنار آنها سپری کنند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پلیس درصدد است با جدیت با سوداگران مواد مخدر مبارزه کرده و این معضل بزرگ اجتماعی را حل کند.

به گزارش ایلنا از ستاد مبارزه با مواد مخدر، «محمد بخشنده»، خانواده و رسانه را دو عامل مهم و تاثیرگذار در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر دانست.

وی با تاکید بر نقش مهم خانواده ها در اجرای سیاست مهم اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر افزود: برای رفع معضل بزرگ مواد مخدر، راهکارهای زیادی وجود دارد که تاکنون بخش زیادی از این راهکارها اجرایی شده اما در شرایط و وضعیت کنونی، مهمترین راه حل، اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر بوده که توسط وزیر کشور اعلام شده است.

بخشنده ادامه داد: رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر سیاست درستی است که در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته و امیدواریم دستگاه ها به وظایف خود در این زمینه بدرستی عمل کنند و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بطور قطع در راستای این سیاست و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری عمل خواهد کرد زیرا رویکرد تاثیرگذاری است.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به خانواده ها توصیه کرد، برنامه اوقات فراغت مناسب را برای نوجوانان تدوین کرده تا فرزندانشان زمان بیشتری را در کنار آنها سپری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز