خبرگزاری کار ایران

خدمات الکترونیک سازمان وظیفه عمومی گسترش می یابد

کد خبر : ۱۸۶۸۹۴

«برای بهره‌مندی از این خدمات، دارا بودن کد سخا الزامی است و مشمولان می‌توانند برای دریافت این کد به دفا‌تر خدمات الکترونیک(پلیس + ۱۰) مراجعه نمایند.»

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از توسعه خدمات الکترونیک در راستای کاهش مراجعات حضوری مشمولان و خانواده‌های آنان به سازمان وظیفه عمومی و افزایش کیفیت خدمات خبر داد.

به گزارش ایلنا، «سردار ابراهیم کریمی» جانشین این سازمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰، سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ و پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی درسایت پلیس به نشانی http: / / www. vazifeh. police. ir سه منبع شاخص در ارائه آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات وظیفه عمومی و فرایندهای اجرایی آن می‌باشند که مشمولین و خانواده‌های آنان بدون نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان و اتلاف وقت، می‌توانند از خدمات فوق بهره‌مند شوند.

وی گفت: پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا درسایت پلیس ارائه کننده آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات وظیفه عمومی و فرآیندهای اجرایی آن بوده و همچنین مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به بخش مشاوره خدمت وظیفه عمومی، سئوالات خود را مطرح و پس از اخذ کد رهگیری، پاسخ لازم را درروزهای آتی رویت نمایند.
به گفته این مقام ارشد انتظامی، یکی دیگر از سامانه‌های اطلاع رسانی که در راستای کاهش مراجعات حضوری به سازمان وظیفه عمومی و افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات راه اندازی شده، سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰می باشد، مشمولان می‌توانند با ارسال علامت سئوال(؟) و در مراحل بعدی ارسال کدملی و کد سخا به این سامانه از خدمات آن بهره‌مند شوند.
وی افزود: برای بهره‌مندی از این خدمات، دارا بودن کد سخا الزامی است و مشمولان می‌توانند برای دریافت این کد به دفا‌تر خدمات الکترونیک(پلیس + ۱۰) مراجعه نمایند.
سردار کریمی در خصوص سامانه شبانه روزی تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰گفت: مشمولان عزیز در صورت برقراری ارتباط با سامانه تلفن گویا و انتخاب گزینه مورد نظر و وارد کردن کدملی و کد سخا می‌توانند از آخرین قوانین ومقررات وظیفه عمومی و آخرین وضعیت خدمتی خود مطلع شوند.
وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر ارائه خدمات غیر حضوری سازمان وظیفه عمومی ناجا منجر به کاهش مراجعات حضوری مشمولان و خانواده‌های آنان به این سازمان شده که افزایش رضایت مردم را در پی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز