خبرگزاری کار ایران

کشف ۷ تن و ۳۲۶ کیلو مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۳۴

مأموران انتظامی هرمزگان موفق شدند؛ ۵۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را شناسایی و ضمن متلاشی کردن ۲۲ باند تهیه و توزیع موادمخدر، ۴۹۳ قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش، حمل کننده، معتاد و نگهدارنده را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۷ تن و ۳۲۶ کیلو انواع مواد مخدر در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا محمدی یگانه افزود: مأموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با تلاش شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در مرداد ماه موفق شدند، ۵۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را شناسایی و ضمن متلاشی کردن ۲۲ باند تهیه و توزیع موادمخدر، ۴۹۳ قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش، حمل کننده، معتاد و نگهدارنده را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، ۷ تن و ۳۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۶ تن و ۹۷۴ کیلوگرم تریاک، ۳۴۰ کیلو حشیش و ۹ کیلوگرم سایر مواد است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیزبین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز