خبرگزاری کار ایران

مرحله سوم طرح عملیاتی ذوالفقار در قم

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۳۱

مجرمان باید بدانند در قم هیچ پناهگاهی برای مجرمان وجود ندارد، نیروی انتظامی و دستگاه قضائی استان به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

شب گذشته با اجرای مرحله سوم طرح عملیاتی ذوالفقار در قم ۱۰۸ نفر متهم دستگیر و بیش از ۱۰۰کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان قم شب گذشته در جمع تیم‌های عملیاتی مرحله سوم طرح ذوالفقارگفت: این طرح با هدف برخورد با اراذل و اوباش، مخلین نظم و امنیت عمومی، قاچاقچیان مواد مخدر و مزاحمین نوامیس مردم و با همکاری و مشارکت دستگاه قضایی استان و با بهره گیری از ۴۰ تیم عملیاتی و قریب به ۱۶۰ نفرنیروی پلیس تا پاسی از شب قاطعانه به مرحله اجرا در می‌آید.

سردار مجتبایی افزود: ارتقاء تعاملات دو مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی موجب افزایش امنیت در جامعه است.

وی با بیان اینکه استان قم برای مجرمان به منطقه ناامنی تبدیل شده و در آن احساس نا‌امنی می‌کنند، ادامه داد: مجرمان باید بدانند در قم هیچ پناهگاهی برای مجرمان وجود ندارد، نیروی انتظامی و دستگاه قضائی استان به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان قم پس از اتمام عملیات با اشاره به نتایج و دستاوردهای اجرای این طرح اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح جمعا ۱۰۸ نفر افراد سابقه دار، قاچاقچی مواد مخدر، اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس مردم و بعضا افراد سابقه دار که تحت تعقیب بودند، دستگیر شدند.

سردار مجتبایی عنوان کرد: در مرحله بررسی و کنترل جاده‌ها نیز ۱۰۴ کیلوگرم تریاک و مقادیری شربت متادون و چند دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز